Aviseringar
Rensa alla

En grupp av små vita prickar på insidan av förhuden, strax under ollonet.


Ämnesstartare

Hej! Jag är lite mentalt överkänslig mot sånthär, men ja undrar om någon vet om detta är svamp eller något annat.

De gör inte ont eller något och jag har aldrig haft sex (dock onanerar jag ibland) och är noggrann med hygienen, men jag har fått en grupp av små vita (något utstickande) prickar på insidan av förhuden precis brevid detdär bandet på undersidan av penis. Gruppen av prickar täcker en yta på ungefär en tredjedels kvadratcentimeter.

Vad är det för något? Jag är rädd.


   
Citera
Correh

Klamydia!


   
SvaraCitera

AIDS!


   
SvaraCitera

Antingen Penila papler eller kondylom [cute] verkar det som.
då du ej haft sex, mer troligt med penila papler men ej helt säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Antingen Penila papler eller kondylom verkar det som.
då du ej haft sex, mer troligt med penila papler men ej helt säkert.

Nej jag går inte ens på offentliga toaletter, är ganska nojig när det kommer till hygien.

Ska man behandla penila paler med något?

(Tusen tack för att du tar dig tiden förresten)

Niklas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Antingen Penila papler eller kondylom verkar det som.
då du ej haft sex, mer troligt med penila papler men ej helt säkert.

Såg en bild på penila papler nu förresten och penila papler tycks sitta på själva ollonet. De prickarna jag har sitter på förhuden intill bandet under ollonet


   
SvaraCitera

NiklasÄrRädd:

Ska man behandla penila paler med något?

Kolla här OBS bild på könsorgan finns
[y]


   
SvaraCitera

Fick nått liknande, det visade sig att det var bältros...


   
SvaraCitera

NiklasÄrRädd:

Såg en bild på penila papler nu förresten och penila papler tycks sitta på själva ollonet. De prickarna jag har sitter på förhuden intill bandet under ollonet

jaha, jag tolkar det som penila papler också av något skäl :p
vet ej vad det är, om det nu inte är penila papler då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste en såndär fråga-svar grej på denna hemsidan, där en doktor svarat.

Då frågar en kille om ungefär samma sak. Han har vita prickar precis på strängen och jag har dem precis bredvid strängen, men väldigt nära.

Doktorn svarar i alla fall att det är vanligt och att det är talgproducerande blåsor som har en smörjande effekt. Han menar att det har med för mycket onani att göra. Jag onanerar ganska ofta också faktiskt.

Men jag tycker att den läkaren verkar suspekt. Han har bara loggat in 1 gång, enligt hans inloggningsstatistik, och han är specialinriktad på öron, näsa och hals..


   
SvaraCitera

Jag har samma problem här, det kom någon gång när jag gick i 6an, men det försvann då också (har jag för mig).... Nu är det dock kommit tillbaka och jag undrar vad det är. De sitter under förhuden i grupper typ, de gör inte ont eller något likande, sticker ut väldigt lite.
Tycker ni det är något man borde gå och checka för och veta vad det är? (Har inte heller haft sex)


   
SvaraCitera

det är Gikten


   
SvaraCitera

iddqd:

AIDS!


   
SvaraCitera

verkar finnar några seriösa svar men antar att det är lika bra att ta reda på vad det är så någon vet...


   
SvaraCitera

Hej. Det låter inte som att de är någonting farligt. Troligen är de talgkörtlar som bara har blivit synliga. Kanske så kan de vara talgblåsor eller nå sånt eftersom de sitterpå insidan av förhuden. Tror ej det är farligt men om de börjar klia, blir rött eller svullet så kan det vara farligt.


   
SvaraCitera