Aviseringar
Rensa alla

En grym och verklighetsbaserad novell om en våldtäkt!


KingGurka:

Vilket är en väldigt efterbliven kommentar.

Jafy, syftade endast på att du blir olika behandlad baserat på ditt kön.


   
SvaraCitera

KingGurka:

rätt sjukt att skriva en sexnovell baserat på ett övergrepp mot en vän. Eller att öht skriva en "verklighetsbaserad" sexnovell.


   
SvaraCitera

och så störde jag mig på att det stod "hans" på massa ställen där det borde stå "sin".


   
SvaraCitera

Hum. Läste den inte innan jag postade. Ser nu även att den inte är postad i "sexnovell"-forumet. Kanske missförstod novellens syfte, att det inte är en sexnovell så mycket som en slags skräckberättelse.

Ber om ursäkt för att ha kallat dig vidrig.

Sen tycker jag att den misslyckades rätt hårt med att väcka några känslor oavsett, för mycket sexuella beskrivningar och för svepande tankebeskrivningar.

Den är i formen lite som en misslyckad sexnovell som inte vet om att den är en sexnovell utan bara blir obehaglig, och inte på det sättet som jag tror att det är tänkt att man ska känna obehaget.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

och så störde jag mig på att det stod "hans" på massa ställen där det borde stå "sin".

word


   
SvaraCitera

Ord som "Juckade" och "sprattlade" gör, för mig, att man undrar om författaren vill roa läsaren snarare än informera.

...Jag har aldrig varit med om en våldtäkt, men brukar man verkligen tänka på vad som kommer att bli blåmärken dagen efter?

Jag skulle väl mer tänka på att försöka ta mig därifrån.


   
SvaraCitera

Bara för att urskilja mig
Good work, finns saker du kan bättra på men en bra början


   
SvaraCitera