Aviseringar
Rensa alla

En hjälpande hand, kanske? 🙂


Ämnesstartare

Ursäkta ifall ni inte gillar såna här uppmärksamhets sökande trådar, verkligen ledsen. Men skulle behöva ha lite hjälp och är tacksam för all hjälp jag kan få!

Som ni vet så har Nelly.com en skotävling, vilket går ut på att samla så mycket poäng som möjligt.
Här har storbloggarna chansen att delta, vilket de flesta redan gör och ligger redan på topp 10 listan (vilket dock inte förvånar någon [sad]).
Jag tycker att det är orättvist att de har chansen att vara med och tävla, eftersom de får ca. 10.000 poäng på och bara skriva ett inlägg i sin blogg på 20 minuter.. medan en "vanlig" person, som jag, måste arbeta i flera veckor för att ens få 1000 poäng.
Jag har nu arbetat i ca. 1 månad och ligger på 2000 poäng. Jag har inte tiggt som bloggarna har, jag har bara lagt ut länk på min facebook och sedan har folk fått rösta om de vill. [smile]

Nu tycker jag att de borde vara nog. Jag tycker att varje "vanlig" tjej ska ha en chans att kunna nå topp 10 listan utan att behöva vara en känd person inom bloggosfären.
Därför vill jag be er att rösta på min sko, eller även andra vanliga tjejers skor (ni får gärna lägga upp länkar här till era bidrag) så även jag/ni har en chans att nå topp 10 och kunna slå ut blogg tjejorna!

Men jag kan dock inte göra det ensam. [shake]
Jag vet att jag är låg som tigger röster från er, jag vet att jag är patetisk och allt det där, jag ber om ursäkt för det.
Det är en självklarhet att ni får rösta ifall ni vill, men skulle vara supersnällt ifall ni ville hjälpa mig! [love]

Länk till mitt bidrag:
Länk borttagen


   
Citera

xheybab3


   
SvaraCitera

NEJ [mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Du har redan fått en tillsägelse gällande detta.

Reklam är inte tillåtet här.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera