Aviseringar
Rensa alla

En jävla blöjtråd? Lämna forumet..


Ämnesstartare

adaq:
Varför är det dåligt att vi diskuterar blöjor? Är du blöjofob?

Om du läser hela tråden, om du orkar så ser du vad jag skrivit.

timpeltt:
OM NI ÄR RUNT 12 ÅR OCH GILLAR BLÖJOR ADA MIG PÅ SKYPE pontuswallgren1

Låter bra hörre du, samma med en killen som har en profilbild på en använd trosa som inte är en vuxen.

såklart folk med inkontinens ska få diskutera det, men du har inte vart in där. Det där är inte normalt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har en väldigt god poäng, men det är klurigt.

folk som inte vill ta del av innehållet bör väl håla sig borta från tråden, tror sidan resonerar ungefär så... 


   
SvaraCitera

timpeltt:
Va i självaste FAN
ÄR DET HÄR?  http://ungdomar.se/forum/thread/bloejor-del-tva/13490151?page=260#

Fram tills NU har jag tyckt om det här forumet. En blöjtråd. Där 90% är pedofiler eller önskar att dom var det igenom att titta på deras profilbilder där dom har bilder på allt från barntrosor till kukar. Och det här ett jävla ungdomsforum för fan. Men endå ger admin fan i att ta bort den tråden? Va i Helvete!!!

Jag instämmer fullständigt - ta omedelbart bort traden och stäng av samtliga användare som är aktiva i konversationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*funderar*

ibland bör nog sunt förnuft gå före "slippery slope"-argumentet, det här är nog ett sådant fall. Finns många andra forum man kan diskutera blöjor på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Om du läser hela tråden, om du orkar så ser du vad jag skrivit.

Tråde bygger på ironi, ingen är ju seriös!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Tråde bygger på ironi, ingen är ju seriös!!

du har fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig ens tänkt på den tråden. Trodde att det var typ S3ON som trollade dåligt och hade skapat den tråden på skoj. Efter att ha klickat igenom två sidor så är det bland det äckligaste och sjukaste jag läst. Väldigt konstigt att moderatorerna tillåter att ha kvar den. Hade jag varit mod hade jag tagit bort den direkt och bannat samtliga pervon i tråden. 

/ Arg Niklasw som tycker att han behövs som mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack att någon håller med mig.. Nej det är ingen troll tråd och tror med stor sannolikhet att dom skriver där är helt seriösa. Men tyvärr verkar mod sova eller så bryr dom sig inte. Men anser inte att det hör hemma på ett ungdomsforum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anser att ni är lite töntiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Tack att någon håller med mig.. Nej det är ingen troll tråd och tror med stor sannolikhet att dom skriver där är helt seriösa. Men tyvärr verkar mod sova eller så bryr dom sig inte. Men anser inte att det hör hemma på ett ungdomsforum

Tumme upp


   
SvaraCitera
mens
 mens

Alltså att tända på infantilisering behöver ju verkligen inte ha något med barn att göra. Men ja, att skriva som ett barn och dra in sina föräldrar i sina blöjstorys är ju rätt obehagligt. Dock skadar det väl ingen sålänge alla är tillräckligt gamla.


   
SvaraCitera
time
 time

Har skrivit det tidigare men det tål kanske att upprepas: Blöjfetischer, eller infantilism, är inte samma sak som att vara pedofil. Om ni finner enskilda inlägg obehagliga eller tycker att de strider mot sajtens regler är ni välkomna att anmäla dem så vi kan ta det i beaktande. Att stänga av alla som någonsin skrivit i tråden skulle dock vara en rejäl överdrift.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Har skrivit det tidigare men det tål kanske att upprepas: Blöjfetischer, eller infantilism, är inte samma sak som att vara pedofil. Om ni finner enskilda inlägg obehagliga eller tycker att de strider mot sajtens regler är ni välkomna att anmäla dem så vi kan ta det i beaktande. Att stänga av alla som någonsin skrivit i tråden skulle dock vara en rejäl överdrift.

Med tanke på innehållet i tråden från de aktiva användarna verkar gränsen mellan blöjfetisch och pedofili vara ytterst tunn. Dessutom läggs det upp en hel del ytterst stötande och obehagliga bilder som inte hör hemma på ett ungdomsforum. Och oavsett vilket så gör det att en hel del obehagliga typer, definitivt flera pedofiler, lockar sig till forumet.

Tycker det är väldigt konstigt hur ni kan tycka att tråden, innehållet som läggs upp och inte minst personerna i tråden hör hemma på ett ungdomsforum. Tycker verkligen att ni borde ompröva er uppfattning.  


   
SvaraCitera
time
 time

NiklasW:
Med tanke på innehållet i tråden från de aktiva användarna verkar gränsen mellan blöjfetisch och pedofili vara ytterst tunn. Dessutom läggs det upp en hel del ytterst stötande och obehagliga bilder som inte hör hemma på ett ungdomsforum. Och oavsett vilket så gör det att en hel del obehagliga typer, definitivt flera pedofiler, lockar sig till forumet.

Tycker det är väldigt konstigt hur ni kan tycka att tråden, innehållet som läggs upp och inte minst personerna i tråden hör hemma på ett ungdomsforum. Tycker verkligen att ni borde ompröva er uppfattning.  

Anmäl inlägg du finner stötande så kan vi se över saken. Vi hinner inte gå igenom varje tråd, och därför är det viktigt att ni själva anmäler det som inte är okej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Har skrivit det tidigare men det tål kanske att upprepas: Blöjfetischer, eller infantilism, är inte samma sak som att vara pedofil. Om ni finner enskilda inlägg obehagliga eller tycker att de strider mot sajtens regler är ni välkomna att anmäla dem så vi kan ta det i beaktande. Att stänga av alla som någonsin skrivit i tråden skulle dock vara en rejäl överdrift.

Nej det är inte. Men tråden är ytterst tunn i den tråden. Och flera av inläggen faller där folk försöker få kontakt med andra som är i te.x 12 års åldern. Och igenom att läsa inläggen, kolla på dom som skriver i tråden igenom deras profiler gör en rädd.

Men som en har redan sagt, vill ni dra hit allt mög till ett ungdomsforum då är det erat val. Men då har jag redan lämnat. 


   
SvaraCitera