Aviseringar
Rensa alla

En jävla massa problem :'C


Ämnesstartare

Hejsan UM. Jag ville bara släppa ut massor av mina problem till er för jag kan inte ba hålla det inte länrge. Är det mig det e fel på eller har ni alla sånna här problem?

Min pojkvän gjorde just slut och kallade mig en hora fast jag inte har strulat me någon annan. Jag vill bli ihop med han igen men jag vågar inte säga det :(.

Jag skär mig när jag är jätte ledsen. Det gör ont men jag slutar inte ändå för att det känns ändå skönt :S

Nästan hela min klass röcker canabiss och jag är rädd för att det inte är bra för dem. Mest av allt är jag rädd om min kompis Jessica som verkar vara jätte beroende.

Är detta normalt UM


   
Citera

[n]


   
SvaraCitera

Såna coola grejer händer aldrig mig[sad]


   
SvaraCitera

Hejsan ninjadog. Jag tror du är ett troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg åt ditt ex att sluta, att du vill vara med honom och inte varit med någon annan, fortsätter han så är det bara att dissa honom.
Och grejen med att skära sig är att det SKA göra ont, inte så konstigt att det gör det då.
Och låt dom röka på om dom vill, det är ändå farligare att dricka. Men om det oroar dig kan du alltid försöka prata med dom.
Annars tycker jag att du ska prata med någon, skolkurator eller någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du måste ta tag i sakerna om du vill få en förändring, prata med din pojkvän, med din klass om det är ett problem och framförallt ska du prata med någon expert, en utomstående. Det är många som mår dåligt, men det är itne bra att det är normalt idag..


   
SvaraCitera

[n]låter icke roligt. Ta upp hur du känner till ditt ex sedan berätta till din vän. Cannabis är inte bra grejer, speciellt är det rätt att du tar upp det med jessica. Skit i dem mänskliga rättigheterna att du bryter mot dem, gör det ialf. Det är det enda rätta! GO FOR IT


   
SvaraCitera

Tack, jag kände mig missnöjd med mitt liv alldeles nyss. Sen läste jag ditt inlägg, nu mår jag bra igen. Jag hoppas att det fixar sig och att du får må lika bra som jag gör.

Med hopp om förbättring [smile]


   
SvaraCitera

Vad kostar du?[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera