Aviseringar
Rensa alla

En känsla jag har bara?


Ämnesstartare

Hej,

Nu är det så jag har fått ett konstigt symtom. Det känns som att det kryper något på kroppen/magen, mest på höger sida (dock inget alls på vänster). Samtidigt känner jag mig också varm/blöt/fuktig på de ställena, som om det rinner lite vätska.

Något som känt det och vet vad det är? [confused]

Kan tillägga också att jag har magkatarr sedan en månad tillbaks.

Andra symtom jag känt på sistone:

- Ovanligt tidig mättkänsla
- Smärtor på övre delen av magen
- uppblåst mage
- halsbränna
- klump i halsen (har inte haft det på ett tag nu)
- känsla av att det bränner till lite i magen
- plötsliga stick/bränningar på kroppen/ryggen (känns mest som om det vore i huden, tror inte det är magkatarren)
- kan ibland få en kall känsla som går ner i stupen och sen ner i magen när jag dricker kall mjölk eller kallt vatten (vet inte om det beror på magkatarren)


   
Citera
Ämnesetiketter

Slider:

kan ibland få en kall känsla som går ner i stupen och sen ner i magen när jag dricker kall mjölk eller kallt vatten (vet inte om det beror på magkatarren)

beror antagligen på den kalla vätskan du häller genom halsen ner i magen................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

beror antagligen på den kalla vätskan du häller genom halsen ner i magen................

Men jag har aldrig känt så förut kanske är normalt då. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller på och bryta ihop snart. Känns som jag är blöt fast jag inte är det. [tard]

Få gå till akuten imorrn kanske.


   
SvaraCitera

Slider:

Håller på och bryta ihop snart. Känns som jag är blöt fast jag inte är det. [tard]

Att du tänker så här pass mycket på det kan säkert få symtom som annars inte skulle vara där att framträda.

Tänk inte mer på det, men kolla upp det hos en läkare om du faktiskt är orolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Att du tänker så här pass mycket på det kan säkert få symtom som annars inte skulle vara där att framträda.

Du har säkert rätt men när jag tillexempel spelar TV-spel, då försöker jag inte tänka på det.

Aja, går nog över snart.

Ska inte tänka så mycket på det.


   
SvaraCitera

Slider:

Ska inte tänka så mycket på det.

Men kolla upp det om du är orolig. Då kan ju läkaren säga om det är något eller om det bara är i skallen på dig. Och efter det kan du ju bara släppa det liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men kolla upp det om du är orolig. Då kan ju läkaren säga om det är något eller om det bara är i skallen på dig. Och efter det kan du ju bara släppa det liksom.

Går det inte snart så ska jag göra.

Tack annars! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rättelse:

Slider:

Går det inte snart över så ska jag göra.

Går det inte att redigera sin text?


   
SvaraCitera

alla symptom du räknade upp (utom kalla mjölken som ja inte fattade) hade jag förut då jag hade magkatarr iaf

rekomenderar omeprazol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjobidej:

alla symptom du räknade upp (utom kalla mjölken som ja inte fattade) hade jag förut då jag hade magkatarr iaf

Blöt också då?

Tjobidej:

rekomenderar omeprazol

Aa, den ska vara bra har jag hört men jag har köpt Losec redan.


   
SvaraCitera