Aviseringar
Rensa alla

en kanpp där man hamnar direkt där man blev citerad.


Ämnesstartare

Om vi säger att man är på sida 100 och citerar någon och sen så citerar den andra personen tillbaka på 102 då måste man lix gå igenom sidorna och leta från där man sist läste, vilket är jobbigt. Så om det fanns en knapp där man kunde klicka för att komma till den sidan där personen citerade en! om ni fattar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du som är lat [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Är det inte redan så? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det vore bra, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Är det inte redan så?

nupe, det är där man senast läste eller längst bak


   
SvaraCitera
Åtta

Åtta:

Är det inte redan så?

Nej. Tydligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lite roligt när man har varit borta länge och tio sidor har dykt upp.

Fast jag det jag har tänkt på: Tänk om man är citerad i samma tråd fler än en gång då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast jag det jag har tänkt på: Tänk om man är citerad i samma tråd fler än en gång då?

Och tänk om texten innan ingår i citeringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Och tänk om texten innan ingår i citeringen.

Hur menar du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hur menar du nu?

Människor som t.ex. citerar en bit av något som någon annan har sagt som en del av svaret till dig. Då kan det vara en fördel att ha läst resten av tråden först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Människor som t.ex. citerar en bit av något som någon annan har sagt som en del av svaret till dig. Då kan det vara en fördel att ha läst resten av tråden först.

Man är väl ändå bara intresserad av det som folket säger till en själv. Då är det ju redan citerat där jag är citerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Man är väl ändå bara intresserad av det som folket säger till en själv. Då är det ju redan citerat där jag är citerad.

Är inte bra att uppmuntra till att slita saker ur sitt sammanhang tycker jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är inte bra att uppmuntra till att slita saker ur sitt sammanhang tycker jag inte.

Jag finner inte logiken i att läsa något helt när personen vill poängtera det den citerade[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag finner inte logiken i att läsa något helt när personen vill poängtera det den citerade[shake]

Kanske inte. Det lät bra i mitt huvud när jag skrev det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Man är väl ändå bara intresserad av det som folket säger till en själv. Då är det ju redan citerat där jag är citerad.

du kanske gillar spoilers i trådar som du läser, men jag gör det då inte.


   
SvaraCitera