Aviseringar
Rensa alla

en kanpp där man hamnar direkt där man blev citerad.


Ämnesstartare

Harpyja:

Fast jag det jag har tänkt på: Tänk om man är citerad i samma tråd fler än en gång då?

aa, tänkte också på det, men det kanske kan stå att man har blivit det flera gånger och den är det ett klick för varje sida, fattar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du kanske gillar spoilers i trådar som du läser, men jag gör det då inte.

Det hade väl ändå ingenting med saken att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det hade väl ändå ingenting med saken att göra.

har det ju. läser man i fel ordning så riskerar man att spoila saker och ting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att någon borde skapa en AI som läser av och tolkar dina tidigare inlägg, skapar en bild av din personlighet och dina relationer till andra UM:are, och som med hjälp av den data den matas själv kan skriva dina inlägg. Sen skulle den kunna aktiveras vid befallning, så man kunde slippa posta själv. Det hade varit skönt.


   
SvaraCitera
Åtta

Hattmakaren:

Jag tycker att någon borde skapa en AI som läser av och tolkar dina tidigare inlägg, skapar en bild av din personlighet och dina relationer till andra UM:are, och som med hjälp av den data den matas själv kan skriva dina inlägg.

Gentlernen:

Herp derp

Modifiera milla15 lite för att fylla denna funktion så kan jag helautomatisera mitt UMande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har det ju. läser man i fel ordning så riskerar man att spoila saker och ting.

Ja, men då vill man väl hamna där man citerades[shake]
Jag hänger inte alls med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ja, men då vill man väl hamna där man citerades[shake]
Jag hänger inte alls med.

kanske missuppfattat vad respektive person menade, men jag skyller på att du inte hänger med.


   
SvaraCitera

det är en jättebra ide man kan hamna där man citerades först om man har många i samma tråd


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fast jag det jag har tänkt på: Tänk om man är citerad i samma tråd fler än en gång då?

har hänt mig flera ggr, fett jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad jag hatar folk som skriver eller säger "lix".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liksom


   
SvaraCitera