Aviseringar
Rensa alla

en katt i orkanen


Ämnesstartare

Paniiik det är en katt utanför (den brukar vara här) och det blåser orkan ute. Mår skitdåligt över det, ka jag göra något???


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

så hemskt. kan inget om djur är det dumt att hämta in den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska jag släppa in den i trapphuset?? Blåser så mycket ute nu, kvistar och pinnar flyger rundor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TA IN DEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja släpp in den i trapphuset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta in 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Släppte in den i trapphuset jag tror den bor, den sprang in allt va den palla, såg så rädd ut. Mitt hjärta gråter, varför släpprr man ut sin katt när de är varning för storm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
ska jag släppa in den i trapphuset?? Blåser så mycket ute nu, kvistar och pinnar flyger rundor 

ja:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja:P

Gjorde det nyss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Gjorde det nyss!

bra:))


   
SvaraCitera
penja

bra! 
Tänkte på det där för ett tag sen. Min katt som bor hos mina föräldrar brukar under sommartid vara ute i flera dagar, ibland veckor. Ett år var hon borta fyra månader. Tänk om det skulle bli storm när hon är jättelångt hemifrån nånstans 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint av dig att hjälpa kissemissen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min katt råkade smita ut och blåste iväg direkt, in i en skogsdunge. hoppas den är okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att den katten igår har samma ägare som den svarta katten jag gjorde en tråd om, och nu är den svarta katten ute och det blåser ju fortfarande föejävligt, JAG BLIR SÅ ARG!!!!!!!! varför släpper den ut sina katter nu?? Det är väldigt nära en arg lapp nu......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag tror att den katten igår har samma ägare som den svarta katten jag gjorde en tråd om, och nu är den svarta katten ute och det blåser ju fortfarande föejävligt, JAG BLIR SÅ ARG!!!!!!!! varför släpper den ut sina katter nu?? Det är väldigt nära en arg lapp nu......

ta in dom i ditt hem om du kan? 


   
SvaraCitera