Aviseringar
Rensa alla

en kille i skolan..


Ämnesstartare

Jag orkar fan inte längre:p Jag går i världens bästa klass med världens bästa kille och ser honom därför princip varje dag. Att sitta så nära men ändå så långt borta. Och bara tanken på att nu byta skola och lämna både honom och klassen känns jävulskt skrämmande. Jag har inte kommit ut som homo utan har istället bundit in mig i mig själv känns det som. Jag har inte alltid varit osäker, tyst och inåtvänt, utan detta har kommit på senare år då jag börjat tvivla på mig själv och min läggning. Jag börjar ändå att acceptera att jag inte är som alla andra, men vad är det utan någon att luta sig tillbaka mot. Varje morgon ställer jag mig framför spegeln och fixar håret, jag köper kläder tätt och jämnt och tränar regelbundet. Men inte för min egen skull utan bara för att få märkas. Jag hoppas varje morgon att han idag ska titta mig i ögonen och le, eller på något sett märka mig. Och visst det händer, men för honom betyder inte det något. Jag har nu senaste veckan kommit på mig själv att tänka på honom allt oftare. När jag vaknar, när jag ska sova, ja hela tiden och jag har nu börjat må dåligt vid tanken på att det aldrig kommer bli han och jag. Jag har egentligen aldrig funderat på att gå fram till honom och säga vad jag känner, men ändå undrat vad som skulle hända. Trots att han har flickvän, så finns det något hos honom som känns rätt. Kanske pga av hans sätt att bemöta andra och att han alltid har kunnat vara nära killar utan att det kännts konstigt, tro mig. En gång var jag också med i leken;) Finns det några fler där ute som känner som jag eller är jag ensam om detta? Skulle helst bara vilja gå fram och krama om honom men hur skulle det se ut..

Kärlek suger.


   
Citera

Finns inget å göra. Bara var kär och lid [crazy]


   
SvaraCitera

[sad]
Ett jäkla krångel är det.
Skulle du våga berätta om din läggning för honom? Som vän alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ett jäkla krångel är det.
Skulle du våga berätta om din läggning för honom? Som vän alltså.

Nä vi har egentligen ingen kompis relation längre heller:( Känns så himla surt, för vi har liksom glidit ifrån varandra. När jag tittar tillbaka typ nåt år så fanns det tecken på att han var lite intresserad, men då vågade jag såklart inte göra något och sedan har det gått utför. Sedan är det inte säkert att han någonsin har tänkt på mig på det sättet. Det är lätt att tolka saker fel när man gillar någon[n]


   
SvaraCitera
time
 time

toker:

Finns det några fler där ute som känner som jag eller är jag ensam om detta?

Du är inte överhuvudtaget ensam om detta. [smile]


   
SvaraCitera

toker:

Det är lätt att tolka saker fel när man gillar någon[n]

Hmmja det är ju det.
Om han verkar vara straight kanske det är bäst att låta det vara. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du är inte överhuvudtaget ensam om detta.

skönt att höra;) Ibland önskar jag att han bara kunde försvinna så jag slapp tänka. All min energi för tillfället går åt till att hitta fel hos mig själv, och varför han inte visar mig något intresse. Men det är ju inte mitt fel om han är helt hetro[shake]


   
SvaraCitera

toker:

Kärlek suger.

Att vara homo i skolåren suger.

Fyfan, tycker synd om dig...


   
SvaraCitera
time
 time

toker:

Men det är ju inte mitt fel om han är helt hetro

Nej, en sexuell läggning är inte någons "fel", så att säga. Om du tror att du själv skulle må bättre av att berätta för honom så tycker jag att du ska göra det, bara för att.

toker:

Ibland önskar jag att han bara kunde försvinna så jag slapp tänka

Tips: Mörda inte honom. Det är olagligt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Hmmja det är ju det.
Om han verkar vara straight kanske det är bäst att låta det vara.

Ja jag antar det:( Kan bli svårt att tvinga honom att gilla mig;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

timeisrunningout:

Tips: Mörda inte honom. Det är olagligt.

Ska komma ihåg det..[badgrin]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tack ni som orkade skriva en rad eller två, kände verkligen att jag behövde skriva av mig:P Idag var första dagen på länge som jag faktiskt kunde fokusera på annat. Visst, jag tänker fortfarande på honom, men som antrax skrev så är det väl lika bra att glömma honom
🙁 Ska sikta på att ta tillvara på tiden som är kvar med min goa klass, istället för att sitta och deppa..


   
SvaraCitera

Renesmee:

Finns inget å göra. Bara var kär och lid


   
SvaraCitera

Ja, jag är sinnes sjukt kär i min bästa vän.
Vad glad att han inte märker dig så mycket för du kommer du börja hoppas på mer och det kommer bli jobbigare [cry]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Men det hjälper att lyssna på sorgliga låtar och tycka synd om sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axeluzz:

Men det hjälper att lyssna på sorgliga låtar och tycka synd om sig själv

konstigt nog gör det ju det, man tycker ju att det borde kännas värre;P

Axeluzz:

a, jag är sinnes sjukt kär i min bästa vän.
Vad glad att han inte märker dig så mycket för du kommer du börja hoppas på mer och det kommer bli jobbigare

Har du försökt visa att du är intresserad då? Om ja, hur gick det då?;)


   
SvaraCitera