Aviseringar
Rensa alla

en kille i skolan..


Det är svårt att säga hur dina klasskamrater skulle reagera, och främst denna killen om du berättar hur det ligger till.

Så det bästa är nog att bara låta det vara. Fantisera kan du alltid göra! [wink]

Du kommer nog hitta en fin man en vacker dag! [smile]


   
SvaraCitera

toker:

Har du försökt visa att du är intresserad då? Om ja, hur gick det då?;)

Mass gånger! men eftersom att han e straight fattar han liksom inte, asså han stöter bort det han vill ju inte veta av att han bästa vän är kär i honom [crazy] men eftersom du inte är med honom och så, så borde du iaf chansa! [smile] Lycka till [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Asså du får GÄRNA! fråga mig frågor för jag tycker det e skit kul och jag har mycket erfarenhet! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axeluzz:

Mass gånger! men eftersom att han e straight fattar han liksom inte, asså han stöter bort det han vill ju inte veta av att han bästa vän är kär i honom men eftersom du inte är med honom och så, så borde du iaf chansa! Lycka till

Jag skulle aldrig kunna bara säga hur jag känner till honom, skulle kännas skit konstigt. Särskilt om han nobbar mig också (vilket han antagligen gör).
Men samtidigt upplever jag det ibland som att han vill visa något. Typ när han hör mig prata brukar han vända sig om, eller dom gånger vi snackar så blir det ofta att han pratar riktigt fort eller inte riktigt vet vad han ska säga. Och för någon dag sen gick han framför mig i korridoren och (tror jag) saktade ner då han märkte att det var jag som gick bakom. Det här låter säkert skit löjligt och är säkert bara något som jag inbillar mig, men blir galen efteråt då jag tänker på om jag skulle ha gjort något. Typ visa att jag är intresserad, men hur fan gör jag det utan att det blir för överdrivet. För dom gånger vi träffas är det ju personer runt omkring, och jag vill ju inte precis gå fram och skrika det i örat på honom. Hur ska jag göra!!![chocked]


   
SvaraCitera

toker:

Hur ska jag göra!!

ge honom riktigt starka vibbar som han inte kan neka.
Han kommer så småning om fatta att du är intresserad.
Och då kommer han ju flörta tillbaka om han också är intresserad annars kommer han titta andra hållet ELLER så kan du göra såhär:
Jag har gjort detta en gång det var kul ^^

Du kan skicka anonyma meddelanden till honom på msn eller mail eller sms eller något sätt, och fråga fast först måste du få honom att lita på honom. Så här gjorde jag:
Jag skrev till honom att jag bara ville prata och han gick med på det (VIA MAIL) och jag berättade att jag var gay och så och han brydde sig inte och efter ett tag kunde jag fråga honom vad som helst och han skulle svara ärligt, men tyvär var han inte gay blabla.

Jag säger inte att du behöver göra något av detta men det var det första jag kom och tänka på.


   
SvaraCitera

Känt likadant.
Funderar dagligen på att begå självmord.
Hoppas du inte överväger det iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axeluzz:

ge honom riktigt starka vibbar som han inte kan neka.
Han kommer så småning om fatta att du är intresserad.

KOm med exempel!! Ingen casanova precis..;P

Dberorpå:

Känt likadant.
Funderar dagligen på att begå självmord.
Hoppas du inte överväger det iaf.

Nä då men man går liksom med en klump i magen dygnet runt;(


   
SvaraCitera

toker:

Nä då men man går liksom med en klump i magen dygnet runt;(

Förstår... Man oroar sig också för att avslöja sin grymma lust. Nu är inte jag i din homo-situation men jag känner ändå igen mig.

Du ska få en kram av mig, *kramar*.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Du ska få en kram av mig, *kramar*.

Mm, all obesvarad kärlek är jobbig..
*kramar tillbaks*:)


   
SvaraCitera

toker:

klump i magen dygnet runt;(

Nej det är ingen klup!? de e en FU%#ING FLODHÄST!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Klump*

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dberorpå:

Funderar dagligen på att begå självmord

Nej säg inte så, jag vet hur jobbigt det är men va med vänner, ät ben & jerrys och gråt, lyssna på deppig musik eller vad som helst som får dig att må bättre! du kommer igenom det. Det gör alla så småning om...


   
SvaraCitera

Axeluzz:

men va med vänner

jag trivs inte med dom.

Axeluzz:

ät ben & jerrys och gråt

ska sluta få i mig socker och kan inte gråta när jag vill pga. människor runt omkring.

Axeluzz:

eller vad som helst som får dig att må bättre! du kommer igenom det.

kramis


   
SvaraCitera

Dberorpå:

kramis

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tillbaka igen...Tror detta får bli mitt "skriva av mig inlägg" för blir helt jävla galen annars. Allt rullar på som vanligt, har inte hänt något speciellt sedan sist...om man inte räknar med för två dagar sedan;) Va på badhuset med skolan och märkte att han tittade på mig i kön in till omklädningsrummet. Kämpade med att hålla kvar blicken lite extra länge och jag tror han fattade vinken:P Grejen är den att han faktiskt gav mig några blickar till under dagen, men feg som jag är så tittade jag bort:S Har fattat nu att jag aldrig kommar att få honom intresserad om jag gör så, men är inte den som har självförtroende nog att sitta och tokstirra på honom inne i klassrummet, för att han ska se mig. Finns ju andra därinne och då får man väl höra bögjävel resten av terminen.. Men har bestämt mig nu att gå "all in" en sista gång och få tillbaka hans uppmärksamhet. Jag sitter och taggar för måndag då jag får se honom igen, och då ska jag flörta som fan! Håll tummarna för mig[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toker:

har bestämt mig nu att gå "all in"

kör på bara [y]


   
SvaraCitera

toker:

Tillbaka igen...Tror detta får bli mitt "skriva av mig inlägg" för blir helt jävla galen annars.

Förstår dig helt! Jag gillar själv min kill-kompis i skolan, dock så är vi relativt bra vänner. Jag sa det till honom på sms, för att det är svårt att få en ensam stund med vissa och man är för "feg" för att säga det face mot face. Så om jag skulle vara du så skulle jag säga det på t.ex. Mail, Facebook eller SMS och sedan ta hans reaktion. Om du vill vara på den säkra sidan så skulle jag säga det i slutet av året, men ja, svårt det där.

toker:

Men har bestämt mig nu att gå "all in" en sista gång och få tillbaka hans uppmärksamhet

Låter som en riktigt bra idé du 😉 Lycka till! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lucas021:

Jag sa det till honom på sms, för att det är svårt att få en ensam stund med vissa och man är för "feg" för att säga det face mot face

Hur gick det då? Alltså hur reagerade han när ni träffades igen?;P


   
SvaraCitera