Aviseringar
Rensa alla

En kille med stort K


Ämnesstartare

Det finns en kille i min omgivning som jag är jätteintresserad av verkligen. Dock vet jag inte vad han tycker om mig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att ta reda på det heller. Vi har inte gemensamma kompisar om man säger så.

Varje gång han ler för han mitt hjärta att hoppa till. Jag vill bara vara nära honom.

Vet inte heller om vi skulle passa ihop. Han är mer social än vad jag är. Skulle det kunna bli ett problem i ett förhållande?

Funderar på att bjuda ut honom. Men vet inte hur jag ska ta mig mod till det. Eller vad vi ska hitta på.
Det är inte så att vi har svårt att snacka med varandra. Vi snackar ganska mycket, men aldrig direkt om känslor och förhållande.

Hjälp mig.


   
Citera

Bjud bara ut han och sluta vara så jävla svår.

Hur i helvete ska du få reda på om han är intresserad av dig om du inte vågar ens ställa frågan?

Fan att ni kvinnor ska va så jobbiga och i princip aldrig ta första steget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Vet inte heller om vi skulle passa ihop. Han är mer social än vad jag är. Skulle det kunna bli ett problem i ett förhållande?

ja för då kmr han gå ut och festa med sina vänner medan du blir arg och avundsjuk, börjar gråta, är otrogen, sedan kmr han hem och allting går åt helvete. kmr helt enkelt inte fungera. lovar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var inte som alla andra tjejer och vägra ta första steget det är skit irriterande


   
SvaraCitera

OF 5:

var inte som alla andra tjejer och vägra ta första steget det är skit irriterande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera