Aviseringar
Rensa alla

en kille, osäker på om jag ska träffa han, vad tycker du. INTRESSANT va


lovepayyouback:

bolly är du snäll? annars vet jag inte om jag vågar kolla på videon. hehehehh var läskigt när han gick sådär bortåt heheheh

Kolla inte 😉


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

ja det du säger är sant. jag är fucked upp. min kropp gör saker som inte är bra för mig. det bara händer. det har blivit fel för mig på sista tiden. jag behöver snäll kärlek av respektfulla männískor. inte sextypemn av kärlek.

det är verkligen skit jobbigt när det är så där. men bara att försöka samla kraft och streta emot allt du kan och styra in dig på det bättre spåret, då blir det bättre lite snabbare och man slipper göra om samma fel gång på gång


   
SvaraCitera

Underlig:

hallå var seriös och snäll som du brukar hon e 1 ledsen och sårad tjej ju

jag vet, men jag blev så äcklad av tråden, den känns så ytlig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

jag är inte dum i huvet, jag är lessen

bara för att inte du får ligga så mycket du vill

om vi säger såhär då:

"Jag är inte dum i huvudet, som du säger. Jag är ledsen. Du säger så bara för att du inte får ha sex så mycket som du vill."

var det bättre? stört av dig att tycka om hur man skriver på internet. du vet inte hur jag är men antagligen fattade du vad jag skrev,

känns ganska nice att inte behöva tänka på stor bokstav och stavfel när man skriver på jävla um. men rätt sommdet är kommer språkpoliserna och då får man se upp[cool]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag vet, men jag blev så äcklad av tråden, den känns så ytlig

men vadå hon är ju ledsen och mår dåligt och går in på inre och så skriver du att den e äcklig och ytlig hallå det e den ju inte hon har ju gått in å djupet det ser du ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bolly:

Kolla inte 😉

okej, tack för varningen!

OF 5:

det är verkligen skit jobbigt när det är så där. men bara att försöka samla kraft och streta emot allt du kan och styra in dig på det bättre spåret, då blir det bättre lite snabbare och man slipper göra om samma fel gång på gång

det var det jag behövde höra, tack så mycket. jag ska kämpa. fan mitt liv ska blir bra

kebu12:

jag vet, men jag blev så äcklad av tråden, den känns så ytlig

mitt liv har blivit fel. allt är fel, men jag är inte bättre än någon annan. ibland är det bra i livet, ibland dåligt. nu är det ganska mycket av det dåliga men jag vill ändå leva på ett sätt.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

hände typ ett litet övergrepp förra helgen så typ alltså. jag var med på det men vill egentligen inte.

nej fu, var inget övergrepp. du var med på det. Vill du inte ha sex säg till. Han kan inte veta vad du vill. Du är nu sorterad och slängd i högen utav dåliga och värdelösa kvinnor.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

bra för att inte du får ligga så mycket du vill.

bara för att jag säger saker som stämmer. om du såg mig skule du med vilja ligag emd mig[cool] heheh ye!
haha fan vad jag är bra alltsåååå

1. Du kan inte skriva.
2. Du påstår att alla killar bara är ute efter sex.
3. Du uttrycker slentrianmässig smörja.
4. Ligga med dig? Jag skulle hellre köra över dig med ett ångvält.


   
SvaraCitera

Underlig:

men vadå hon är ju ledsen och mår dåligt och går in på inre och så skriver du att den e äcklig och ytlig hallå det e den ju inte hon har ju gått in å djupet det ser du ju

ja men antagandet att killen förväntar sej sex för det är vad alla killar vill ha. varför skall hon då umgås med honom om han får henne att må dåligt? och vad gör det om han vill ha sex, bara för han vill så behöver dom väl inte ha sex, är ju helt upp till henne.
hon gör sina egna val, ingen kan tvinga henne


   
SvaraCitera

kebu12:

hon gör sina egna val, ingen kan tvinga henne

Hatar när folk säger så det är så fel.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

det var det jag behövde höra, tack så mycket. jag ska kämpa. fan mitt liv ska blir bra

så det ska låta, mer såna tankar[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Du påstår att alla killar bara är ute efter sex.

alla killar är ute efter sex. mitt liv är dåligt, har bara råkat ut för konstiga killar män överhuvudtaget.

du vet inte vad jag har vart med om för att skriva så. inte alls.
det andra som du säger skiter jag i.

alla killar är ytliga och vill knulla. jag fattar att det inte är möjligt att det är så att varje individ är på det sättet, men mina erfareneter säger det. jag är fucked upp.

jag vet inte varför det blivit så. ibland drabbas man av skit, ingen direkt rättvisa ey

hatar, det är så jävla nördigt onödigt att klaga på hur man skriver. förstör varenda jävla tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

så det ska låta, mer såna tankar

bra tankar, snälla lugna underbara fina vackra kärleksfulla. fan!!!fanfan fan vad jag mår dåligt nu. varför är alla elaka?

det finns ingen.


   
SvaraCitera

SLUTA VARA FITTOR HON MÅR DÅLIGT FÅ HENNE INTE MÅ SÄMRE.

Åh, jävla idioter.

lovepayyouback:

bra tankar, snälla lugna underbara fina vackra kärleksfulla. fan!!!fanfan fan vad jag mår dåligt nu. varför är alla elaka?

KRAM [love]


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

varför är alla elaka?

för att citera vad jag själv kom fram till nyss

"dom blir så för att det blir så syrefattig i luft i deras små bubblor dom lever i"

tror att det ligger något i det iaf


   
SvaraCitera