Aviseringar
Rensa alla

en kille på jobb..


Ämnesstartare

jag har ett problem, ett problem på jobb så jag behöver verkligen hjälp!
det finns en kille på mitt jobb så som skrev till mig & frågade om vi skulle ha sex, han ser bra ut & så men det är inte min grej & jag vill liksom inte göra det, men han bad om underklädes bilder, han skrev flera gånger till mig på FB & sen på SMS.
nu har jag berättat för en tjej på jobb om detta & tydligen har hon sagt till honom att jag har sagt att jag snackat med honom en massa på sistonde, vilket inte är sant när jag sa att han bad mig skicka bilder! det är 2 olika saker!
i allafall så skrev han till mig och undra vadfan jag håller ¨på med att jag säger att vi snackat med massa(vilket jag inte sagt) sen fick han DAMP på mig och skrev att jag skulle dra & åt helvete och att det inte var sant det han skrev för att han och en kompis hade flippat hela tiden, (under 2 månader?) så sa jag att det inte är han som ska va sur. men nu är han det och jag har jätte ångest för att gå till jobb för jag måste prata med honom på jobb & även hans kompis som även jobbar där vi jobbar. jag vill inte sluta för jag älskar jobbet!

någon vet vet vad fan jag ska ta mig till för jag mår dåligt över detta och vill inte att han ska vara sur på mig, men jag vill inte sluta jobbet p.g.a han.
någon som vill hjälpa mig?


   
Citera

fattar ingenting


   
SvaraCitera

jag fattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ni hjälpa mig då?
Vad ska jag göra?


   
SvaraCitera

Tror jag fattade. Om jag förstått det rätt:

1. Kille på ditt jobb raggar på dig och ber dig skicka lättklädda bilder. Du avvisar honom.
2. Du berättar om det för arbetskamrat, som förstår det som att du och killen talat med varandra en tid och pratar med honom om det.
3. Han blir förbannad över detta.

Vad du ska göra? Det kan vara svårt, men detta är vad du borde göra:
Säga till honom att nej, jag vill inte göra någonting med dig, och jag vill inte få sådana förslag. Vi är arbetskamrater och inte mer och jag vill inte vara mer, så det får du acceptera.

Ni kommer kanske aldrig att bli vänner men du har inte mycket alternativ.


   
SvaraCitera

tjejen94:

ett problem på jobb

tjejen94:

gå till jobb

tjejen94:

på jobb

jobbET [zzz]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

fattar ingenting

[confused]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

fattar ingenting


   
SvaraCitera

men lol ge honom en spark i skrevet så är det löst.


   
SvaraCitera

Va?


   
SvaraCitera

troll..

Mår lite dåligt nu eftersom du har ett jobb och inte jag. [sad]

Samt att jag kan skriva ordentligt och inte du. [mad]


   
SvaraCitera

tycker du borde ta det som en komplimang och sluta klaga[confused] eller så kan du bara skita i honom och jobba på som vanligt[smile]


   
SvaraCitera

Skit i honom. Har idag dragit 1 slutsats om att även de killar som Verkar bra är dumma ibland Osv. OBS har ej läst hela din text pga lång +
trött Nirr. Men ignorera så löser det sig kanske med Tiden


   
SvaraCitera

tjejen94 är utan tvekan ett troll.


   
SvaraCitera

Nirr:

slutsats om att även de killar som Verkar bra är dumma ibland Osv

han verkar inte bra.
samt alla är dumma ibland, killar eller ej.


   
SvaraCitera