Aviseringar
Rensa alla

En kluring till er alla


Ämnesstartare

Läs texten först

Once upon a time there was a family who lost their daughter in a car accident
when their daughter died they barried her and then it started to grow flowers on her grave

then came the bee's and they sucked the honey from the flowers which started to grow ontopp of her body

The honey was manufactured and the parents bought a
jar of honey from the store witch was the same honey that came from their daughters grave and then the family ate their own daughter

Tycker ni det låter rimmligt ? Skulle inte du bli äcklad
om du åt honung som kom från en blomma som börja växa från din morsas eller en släkting till digs grav?


   
Citera

Varför skulle man känna sig äcklad? Är ju ändå medvetandet som definierar en person, inte kroppen.


   
SvaraCitera

Eh :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Är ju ändå medvetandet som definierar en person, inte kroppen.

Nja kan inte riktigt hålla med där , det är väll lite äckligt att äta något som har med hjälp av en död kropp börja växa och sen så äter man houngen från den blomman. Medvetandet från en person som lever är inte samma sak som en död person ;P


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

jag har ju redan förklarat det där för dig, fyfan vad sur jag blir nu.


   
SvaraCitera

Nej, skulle inte bry mig det ringaste.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Gladtjej92:

Nja kan inte riktigt hålla med där , det är väll lite äckligt att äta något som har med hjälp av en död kropp börja växa och sen så äter man houngen från den blomman. Medvetandet från en person som lever är inte samma sak som en död person ;P

Skall du tänka så kommer du inte kunna äta något. All bördig jord innehåller kvarlevor från individer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Skall du tänka så kommer du inte kunna äta något. All bördig jord innehåller kvarlevor från individer.

[chocked] sant ju det har jag inte tänkt det minsta på , gud nu blev jag äcklad 😛


   
SvaraCitera

detberorpå:

jag har ju redan förklarat det där för dig, fyfan vad sur jag blir nu.


   
SvaraCitera

detberorpå:

jag har ju redan förklarat det där för dig, fyfan vad sur jag blir nu.


   
SvaraCitera

detberorpå:

jag har ju redan förklarat det där för dig, fyfan vad sur jag blir nu.

FÖR I HELV.


   
SvaraCitera

Gladtjej92:

Skulle inte du bli äcklad
om du åt honung som kom från en blomma som börja växa från din morsas eller en släkting till digs grav?

Finns ingen chans att man kan få veta det, om man inte vet hur sin dotter smaka iofs. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

FÖR I HELV.

Liten ge dig nu<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Finns ingen chans att man kan få veta det, om man inte vet hur sin dotter smaka iofs.

Haha sant men tanken är ju ganska äcklig 😛 om det skulle vara så alltså hemskt ju


   
SvaraCitera