Aviseringar
Rensa alla

en kompis


hon går in i en fälla !!! Jag har blivit lurad av äldre killar och jag lider utav det idag jag ångrar verkligen det ! Killar som just han vill ha sex och då försöker han få tjejen att känna sig speciell men allt är en lögn så säg till den där tjejen att bryta kontakten med killen ! .


   
SvaraCitera

kk = knull kompis
Dvs att dem har sex, inga känslor just sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såradtjej:
hon går in i en fälla !!! Jag har blivit lurad av äldre killar och jag lider utav det idag jag ångrar verkligen det ! Killar som just han vill ha sex och då försöker han få tjejen att känna sig speciell men allt är en lögn så säg till den där tjejen att bryta kontakten med killen ! .

Hon säger ju att hon aldrig har känt såhär, .. hon lyssnar inte på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh tycker också synd om min kompis, fattar inte varför killar är så jävla kompleserade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Man kan väl älska någon utan att vilja vara i ett förhållande?

Då frågar man väl inte om man vill vara ihop? eller :O


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Aziiima:

Fast problemet är att han säger att han älskar henne osv ..

går det inte att älska någon utan att vilja ha en relation med denne?


   
SvaraCitera

Aziiima:

Då frågar man väl inte om man vill vara ihop? eller :O

Man kan ju ångra sig 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerade*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

går det inte att älska någon utan att vilja ha en relation med denne?

Jo, men ibland undrar jag om man sårar andra medvetet eller inte? 


   
SvaraCitera

Aziiima:

Hon säger ju att hon aldrig har känt såhär, .. hon lyssnar inte på mig.

Då låter du henne göra som hon vill man lär sig efter sina misstag men det är viktigt att du finns där för henne fast hon inte lyssnar på dig !! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Aziiima:

Jo, men ibland undrar jag om man sårar andra medvetet eller inte? 

Medvetet eller ej, ofta går den ena parten från en relation sårad, oavsett om det varit en vänskaps eller kärleksrelation. Han kanske helt enkelt insåg att en relation inte var något för honom. Om det är sårande, fine, men det hade ju bara blivit mer sårande om det dragit ut ännu längre på tiden och inte funnits så djupa känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Medvetet eller ej, ofta går den ena parten från en relation sårad, oavsett om det varit en vänskaps eller kärleksrelation. Han kanske helt enkelt insåg att en relation inte var något för honom. Om det är sårande, fine, men det hade ju bara blivit mer sårande om det dragit ut ännu längre på tiden och inte funnits så djupa känslor.

Jo sant,


   
SvaraCitera

 Allt eller inget tycker jag det ska vara


Om han bara vill ha sex kan han väl skaffa en annan tjej så att han inte sårar nån


Om inte hon tkr det är ok att fortsätta som kk förstås 


   
SvaraCitera