Aviseringar
Rensa alla

en konstig situation.


Ämnesstartare

Nintendo:

Men du skrev ju sen att du försvarade henne, när de började "bråka" i posten där du skrev att du ville ha dina pengar? [crazy]

Naee, asså dom bråkade inte, dom "dissade" varann, vet inte om du definierar det ordet på samma sätt men se det ungefär som att dom försökte överlista varann på ( vad jag tycker ) verkade vara ett normalt/inte aggressivt sätt, och jag hoppade ibland in och sa OOooo, den var bra...
Typ.

Gibbs:

så hade jag gjort xD

fast jag är typ rätt ledsen över att dom ska ha sex med min mamma och att dom ser mig som en emo som skär mig, det är inte direkt sånt man gillar att höra ifrån folk man ska kunna anförtro sig till, att få tillbaka pengarna är inte lika viktigt som att kunna lösa själva faktumet att dom i stort sätt har format ett gäng emot mig + sårat mig..
Ologiskt att bli ledsen över vad andra tycker om mig jag vet men det känns inte bra när ens "kompisar" säger sånt..

Jag hoppas inte att jag verkar som en emo nu lol, det hade varit ironiskt.

Blivande_japan:

mm, du hade ju bara kunnat säga detta till din vän i skolan/när ni sågs
el typ när ni handlade tillsammans bara

JoElite:

en summa han hade påpekat att han inte tänkte ge mig ( vilket han sa flera veckor efter att han hade lånat dom )

Haha, vilket sammanträffande för jag sa det till han på matrasten i skolan när vi skulle till affären xD
Det var då han sa att han inte skulle ge mig dom 😛

Blivande_japan:

låt det vara bara

Hmm, jag är inte så säker på att du riktigt förstår läget, asså, dom har förolämpat mig så jag typ blivit deppig, trodde det var a given när jag skrev att dom retade mig på skype 🙂

( fast det känns bättre nu när jag kan prata om det )
( eller ah, skriva. )


   
SvaraCitera

JoElite:

Hmm, jag är inte så säker på att du riktigt förstår läget, asså, dom har förolämpat mig så jag typ blivit deppig, trodde det var a given när jag skrev att dom retade mig på skype 🙂

alltså, vad ska du göra

"hej ni gjrde mig ledsna[sad]"

om de är sådana svin att de kan hålla på så kommer de troligtvis ej bry sig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om de är sådana svin att de kan hålla på så kommer de troligtvis ej bry sig iaf

Troligen inte, det är så det känns nu men det var därför jag ville starta denna tråden och se om jag överdriver eller om jag inte ser deras perspektiv korrekt, jag vill inte låta som en fru som blir misshandlad men vägrar att skilja sig men jag vill inte heller överge vänner för att dom inte håller med mig om en sak...

Så hoppas på att jag i alla fall kan förstå deras perspektiv, och jag hoppas inte jag har miss representerat dom nu, vilket man ofta gör när man vill att folk ska tycka synd om en x)

Dom har dock inte alltid varit så konstiga, eller så e det jag som inte alltid har varit så här konstig..
Men jag misstänker att det är fel på dom..


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag hoppas inte att jag verkar som en emo nu lol, det hade varit ironiskt.

Jag är ateist jag tror inte på emon XD nehe men man ska inte behöva ta skit utan bra anledning så du har ju rätt att känna dig emoskuren i hanleden[surprised](ny metafor för kniv i ryggen? elr inte xD)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Jag är ateist jag tror inte på emon XD nehe men man ska inte behöva ta skit utan bra anledning så du har ju rätt att känna dig emoskuren i hanleden[surprised](ny metafor för kniv i ryggen? elr inte xD)

Lol, ah jag känner också att jag har rätt att känna mig överraskad, eller ah, jag har rätt att känna hat till och med :O, men jag e en snäll grabb..

Hur tycker du att jag ska ta hand om situationen efter detta?
Borde jag stå ut med dom, borde jag kolla om det egentligen e jag som e störd och försöka be om förlåtelse?
borde jag ignorera dom och skaffa riktiga kompisar?

Hur tycker du att jag ska lösa den sociala situationen här?


   
SvaraCitera

JoElite:

Hur tycker du att jag ska ta hand om situationen efter detta?

Med en nypa salt(aldrig förstått varför man säger så men det kanske hjälper) skämt åsido tycker jag att en vän ska iaf ta ens sida ibland och iaf respektera en lite och det gör han inte så jag tycker du bryter vänskapen det fina med dessa små despyter är att man får reda på vad en annan människa verkligen tycker vilket också är den sorgliga delen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

jag tycker du bryter vänskapen

Det är den dominanta tanken jag har just nu


   
SvaraCitera

Vilka elaka människor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Vilka elaka människor!

ah jag tycker också att det känns som att dom är elaka..
Tack för att du deltog x)


   
SvaraCitera