Aviseringar
Rensa alla

en kväll


Ämnesstartare

jag har gjort att göra listor för onsdag, torsdag, fredag. Eftersom jag inte gjort nåt av det som stod på onsdag förutom en halv "handla" så måste jag göra mer imorrn :c

Tips på hur jag sparkar mig själv i röven? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

Lät denna sparka dig istället [wink]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kontrollfreak, perhaps?

Postorderhoran:

Tips på hur jag sparkar mig själv i röven? [blush]

Fokusera, agera! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gjort listor för vad jag ungefär borde plugga in varje dag. Jag strök över alla dagar igår och skjöt allt en dag framåt. Blir nog dags att göra detsamma idag 🙂


   
SvaraCitera

Har faktiskt liknande problem. Av dagens saker blev inte nåt gjort. Funderar på om hårda straff kan hjälpa. Men problemet är ju att jag inte kommer orka ge mig några straff heller.

Börjar undra om listor är så bra egentligen. Så länge det inte är jätteviktiga saker så blir det ju tyvärr att man lätt skjuter på dem.

Så jag har tyvärr inga tips men vore glad om det dök upp några här man kunde prova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Lät denna sparka dig istället

börjar tro att någon behöver ligga. Alltså. Med tanke på alla snoppar. [blush]

Renesmee:

Kontrollfreak, perhaps?

får mansbesök i helgen och min lägenhet ser ut som knarkarkvart. Och får annat besök imorgon, tänkte lura denne till att tro att jag inteär en slusk.

framtidstron är död:

Har gjort listor för vad jag ungefär borde plugga in varje dag. Jag strök över alla dagar igår och skjöt allt en dag framåt. Blir nog dags att göra detsamma idag 🙂

så gör jag också. Konstant. BLIR SÅ IRRITERAD på mig men ååååh vad skönt det r att göra ingenting.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

börjar tro att någon behöver ligga. Alltså. Med tanke på alla snoppar. [blush]

Haha [blush][love]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Tips på hur jag sparkar mig själv i röven?[blush]

Låta bli att starta datorn. Men brukar egentligen aldrig funka speciellt bra [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Låta bli att starta datorn. Men brukar egentligen aldrig funka speciellt bra

har inte haft internet på en vecka nästan................. funkade inte.

stereo total:

Haha[blush][love]

såååå.... hur gåre? [wink][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver också tips.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

såååå.... hur gåre? [wink][love]

Med vad? Vill ha klartext. Är trött och trög just nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Med vad? Vill ha klartext. Är trött och trög just nu

vet inte [blush] tror jag menade med raggandet/liggandet/skämtsnopptittandet [blush][blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

vet inte [blush] tror jag menade med raggandet/liggandet/skämtsnopptittandet [blush][blush]

Haha, åhåå, det går bra. Fullt ös medvetslös så att säga [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde också "att göra-listor" förr men jag följde aldrig dem så slutade med det. Gör saker när jag känner för det istället (vilket är typ aldrig[blush]...)
Men det funkar bättre än listor för mig i alla fall. Oftast gör jag allting i sista minuten, studerar bättre under stress osv. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Haha, åhåå, det går bra. Fullt ös medvetslös så att säga

varför frågade jag ens, fick bilder av dig i huvudet som jag ej vill ha [blush]
Dold text: men du är snygg iaf [wink]

Pendulum:

Gjorde också "att göra-listor" förr men jag följde aldrig dem så slutade med det.

har fått i "läxa" att göra såna. Testade igårkväll och det funkade ju faktiskt inte jättebra såhär första dagen. [bigsmile]


   
SvaraCitera