Aviseringar
Rensa alla

En lång sexnovell för den som har tid och ork att läsa=)


Ämnesstartare

Min första sexnovell. Kommentera gärna om vad ni tycker=)

Nadja och Tim

Det är fredag och jag går från skolan, det är en varm och solig sommar dag i juli och solen värmen mina bara ben och min solbruna bröstkorg och vinden rufsar lite lätt om mitt utsläppta långa bruna hår. Jag hade valt ett urringat linne och en kort jeanskjol just för Tims skull. Vet att han gillar när jag visar mycket hud. Vi hade bestämt möte vid Ica. Vi ska kolla på en film och äta en massa gott och mysa i hans stora lädersoffa som han har på rummet.

Jag kände fjärilarna i magen börja samlas och min nervositet stiga när jag började närma mig Ica-affären. Jag hade längtat efter honom hela dagen även fast det var redan i förrgår vi träffades sist och pratade stup i kvarten i telefon. Dagen hade varit lång och tråkig med matte på morgonen och sedan engelska och svenska och tillslut hemkunskap. Men nu var det helg och jag kände mig ovanligt glad och sprallig. Jag kände plötsligt min mobil vibrera i väskan och såg att Tim hade sickat ett sms om att han kanske skulle komma några minuter försent. Jag blev lite besviken men förstod honom. Han hade ganska mycket att göra i skolan och bussarna gick inte så ofta.
Tim gick första året i gymnasiet och hade ofta mycket läxor och prov. Jag som bara gick i nian kunde inte ana vilken pina han gick igenom. Jag hjälpte honom så gott jag kunde med matten, för just det hade han ganska svårt med och jag hade trotsallt ett VG i ämnet.

Vi hade träffats för ca. tre månader sedan på en fest som jag blev bjuden till av min kompis. Jag trodde den skulle bli lika tråkig som alla andra fester jag varit på och var inte alls särskilt taggad men följde med på grund av att göra min vän sällskap. Väl där fanns det inte så många intressanta personer men när jag satt där i kökssoffan och lyssnade på mina dyngfulla kamrater så kom det upp en, från ingenstans, ovanligt snygg kille med så mörka mörka ögon som man kan drunkna i och ett leende man kan dö för. Han presenterade sig vid sitt namn Tim och så bugade han sig djup. Jag bara log som ett fån och kunde inte få fram ett ord. Det var isåfall vi träffades för första gången. Jag blev tok kär på direkten och han i mig. Vi hade Träffats nästan varje dag nu i tre månader. Vi hade inte haft sex ännu helt och hållet. Vi hade bara smekts och jag hade sugit av honom ett par gånger. Men idag så var jag redo, idag så skulle det ske. Det visste nog han med. Han hörde det nog på min röst i telefon imorse.

Jag stod nu utanför Icas ingång och väntade med darriga ben. Jag väntade säkert i tio minuter tills jag kände ett nyp runt min midja och jag pep till högt. Jag vände mig om och såg Tims glada och förväntansfulla ansikte. Jag gav honom en stor kärleksfull kram medans jag skrattade åt hans överraskande.

- Hej älskling! Sa han senare och släppte mig.
- Heej du! Sa jag och kysste honom lätt på munnen.

Han höll mig om midjan och jag hade virat mina händer runt hans nacke. Jag fick stå på tå för att nå upp eftersom att han var så lång. Eller om det var jag som var kort. Det kunde diskuteras.
Vi såg i varandras ögon en lång stund och jag log hela tiden. Kunde bara inte låta bli, han var så vacker.

- Ska vi gå då? Undrade han efter ett tag av växlande kärleksfulla blickar.
- Visst! Vad ska vi se på för film då? Frågade jag.
- Du får välja eftersom att du är så söt. Svarade han med ett leende på läpparna medans han såg mig i ögon med dom där underbara vackra ögonen.
- Okej! Då får det bli Music & lyrics då!!
- Men neej. inte den igen! Vi ser alltid den. Kan vi inte se någon annan den här gången? Sa Tim med en besvärad blick.
- Hmm… okej. Kan vi inte se Kalle och chokladfabriken? Den har jag aldrig sett och du vet hur mycket jag älskar choklad! Sa jag med et stort leende på läpparna.
- Jaja, okejdå. Sa Tim och pussade mig på kinden och tog mig i handen och så gick vi in i affären.

Efter att vi hade köpt det vi behövde och ville ha så började vi traska bort till Tims lägenhet och solen värmer våra ryggar medans vi håller hand och pratar om allt och ingenting. Solen steker våra redan varma kroppar och jag känner att jag börjar svettas och får lite panik, men lugnas snart när jag känner en sval och lång vindpust komma emot oss. Jag känner mina bröstvårtor styvna under mitt linne och det syns tydligt eftersom att jag struntade i att ta på mig min bh på morgonen eftersom att jag aldrig klarar av att ha på mig bh när det är varm ute. Jag ser i ögonvrån Tims blickar som tittar hungrigt på mina bröst och mina bröstvårtor som står rakt ut. Jag börjar rodna och fnissar lite lätt.

När vi väl är framme vid dörren och Tim öppnar för mig säger att jag ska torka av mig skorna ordentligt för annars blir han mamma rosen rasande och kommer störa dom i filmen. Jag gör som han säger och följer med honom upp på rummet. Där inne är det städat och mörkt.

- Jag ser att du har städat. Säger jag med ett leende och tittar på honom retsamt.
- Haha, jaa. Jag vill ju inte att du ska se vilken slusk jag är. Säger han rodnande.

Jag går fram och ger honom en puss på munnen och sätter mig sedan ner i hans stora sköna soffa. Tim börjar packa upp alla varor och tar upp godiset och läsken och lägger på bordet som är mittemot soffan. Jag ser på honom hela tiden, följer hans rörelser och jag känner värmen stiga i magen på mig. Han hukar sig framför tv:n och börjar knappa och trixa medans han svär lite för själv åt den sabla videon, som han kallar den. När allt är klart så sätter han sig bredvid mig i soffan. Han lägger armen omkring mig och riktar fjärkontrollen mot tv:n och filmen slås på. Jag känner mig otroligt lugn och självsäker där jag sitter i hans armar.

När ungefär halva filmen gått så känner jag hans hand på mitt lår. Jag blir helt varm och känner hur han smeker mig sakta upp och ner över låret och jag känner hur det pirrar till mellan benen. Jag känner hans hand börja smeka mitt lår mer intensivt och hård och jag började bli mer och mer kåt. Han tar tag om mina ben så att mina ben ligger över honoms. Och så fortsatte han att smeka mina ben medans han tittade på filmen. Jag ser nu att han börjar bli hård under jeansen. Jag tar hans hand och placerar den på mitt ena bröst och han vänder blicken till mig och ser hur mina ögon glänser av kåthet. Han börjar klämma och känna på mitt bröst mjukt och försiktigt medans han tittar mig djup i ögonen. Nu är jag väldigt våt och vill att det ska gå fortare fram så jag börjar knäppa upp hans skjorta med ena handen medans jag tar min andra hand och smeker honom lite över bulan på hans jeans. Jag hör hur han lätt suckar och ser hur han himlar med ögonen under de stängda ögonen. Jag känner att han nu klämmer hårdare på mitt bröst och förstår att han är väldigt kåt nu.

Han drar försiktigt av mig mitt linne och mina bröst blottar sig för honom, han skådar de ett tag och sedan börjar återigen smeka de med hans varma händer som får mina bröstvårtor att styvna till än en gång. Han kysser mig försiktigt i nacken och kysser mig på örat och nafsar lätt i min öronsnibb. Det får mig att rysa till i hela kroppen och jag känner hur våt jag blir.
Han förflyttar sig från örat tillbaka till halsen och sedan till munnen då våra tungor möts och vi börjat hångla hungrande och ivrigt. Han drar mig till sig och jag sätter mig gränsle över honom och kysser han passionerat. Han har sina händer på min rumpa under kjolen och leker med mina stringtrosor. Han drar de upp och ner så att jag stönar lätt. Jag trycker mig mot hans nu väldigt håra kuk. Han andas häftigt och tungt och jag med. Vi kysser varandra hungrigt och tar på varandra överallt och är väldigt ivriga.

Plötsligt så kastar han mig bak i soffan och lägger sig ovanpå mig och det gör mig ännu mer kåt och vi fortsätter att kyssas och han smeker mig hårt och ivrigt på brösten. Jag känner hans ena hand åka över min mage och sedan under min kjol. Han känner över mina trosor som har blivit våta utav mina safter. Jag stönar högt utav hans smekningar och han andas tungt i mitt öra samtidigt som han biter lite i öronsnibben. Han börjar jucka hårt mellan mina ben och jag stönar högt för jag känner hans hårda kuk mot min väldigt våta fitta, och det är så skönt när han retar mig på det sättet.

Han sätter sig sedan på knä mellan mina ben och drar av mig kjolen och trosorna samtidigt och så slänger han bort dom bakom sig. Och så tittar han på min helt nakna kropp och ler ett litet retsamt leende. Han känner med händerna över hela min kropp. Han drar handen över min mage och innanför mina lår, och sedan upp igen på magen och över brösten där han nyper lite i bröstvårtorna på väg ner igen mot magen. Jag blundar och ryser i hela kroppen av hans berörningar. Han stannar upp lite innan han åker över min våta fitta med handen och jag stönar högt. Han börjar försiktigt utforska med sina fingrar i min fitta. Han hittar mitt klitoris som är svullande röd. Jag piper till av att känna hans finger leka med mitt klitoris. Han börjar massera det med små cirkulerande rörelser som blir hårdare som snabbare ju mer jag stönar.
Sedan tar han fingret och sticker försiktigt in det i min härligt varma och våta fittöppning.
Jag spärrar upp mina ögon och ser djup in i Tims mörka ögon, jag ser hur hans ögon blänker och älskar denna syn över min våta fitta. Han börjar långsamt sticka in fingret i mig och jag stönar i takt som han sticker in den djupare i mig. Jag ber honom stoppa in ett till finger och på två sekunder har jag hans två fingrar i mig och jag darrar i hela kroppen och stönar tillsammans med honom.

Jag känner att han drar häftigare ut och in sina fingrar i mig och jag men hjälp av min ena hand så börjar jag massera mitt klitoris. Jag stönar högt hela tiden och ser på honom medans han inte kan släppa blicken från min fitta och mina fingrar som masserar mig själv. Jag ser på hans gigantiska bula nu på jeansen, jag trodde inte den kunde bli så stor. Och jag blev ännu mer kåt av att veta att jag ska snart ska ha hans stora kuk i mig. Jag känner att jag är nära på att komma och så tittar jag in i Tims ögon.

- Jag är nära nu! Tim jag kommer!!! Stönar jag högt ut och han pullar mig allt snabbare och jag masserar mig hårdare och hårdare.

Och så känner jag det. En stor våg inom mig som bara väller ut. Och jag kniper ihop mina ögon och stönar högt ut. Jag darrar som en galning och kan inte vara stilla. Tim kämpar med att försöka hålla i mina ben som rycker och slänger.
Tim drar ut sina fingrar ur mig när han ser att min orgasm sakta försvinner. Jag ligger där med särade ben och bara andas häftigt samtidigt som jag känner att Tim börjar kyssa mig på mitt lår och sedan till magen.
Han börjar sedan knäppa upp sina byxor utan att släppa blicken från mig. Jag ser hans kalsonger blottas för mig och att hans kuk är väldigt stor och står rakt ut. Jag ställer mig på knä framför honom kysser honom varsamt på läpparna och sedan neråt halsen och bröstkorgen. Han blundar och lutar huvudet bakåt medans jag kysser honom ner för magen och leker lite med fingertopparna vid hans kalsongkant. Han har sina händer på mitt huvud och leker med mitt hår. Jag drar långsamt ner hans kalsonger medans jag får ögonkontakt med honom. När de är nere vid knäna så tittar jag intresserad och chockad i all grad eftersom jag aldrig sett den så här stor förut. Jag ser på hans hårda kuk med stora ögon medans jag känner lätt på den med handen som får den att rycka till så att jag fnittrar till.

Han vet vad som kommer att komma, han vet att snart ska han få ha sin kuk i min mun och jag ska suga av honom hårt och länge. Han börjar andas häftigare och jag förstår att han börjar bli otålig och vill att jag ska suga av honom genast! Men jag väntar ett tag till bara för att retas men honom. Jag tar min hand och börjar runka av honom långsamt men hårt.
Och då hör jag ett lågt stönande och känner att hela han ryser i kroppen av min sköna behandling. Efter ett tag av runkande och smekningar på hans rumpa så för jag hans stenhårda kuk mot munnen och kysser hans röda ollon. Jag slickar och kysser på hans kuk som bara längtar efter att få spruta all sin sperma i mig. Sedan så tar Tim ett hårt tag om mitt huvud och kör in sin kuk i min mun, och utan motstånd så börjar jag suga av honom medans han juckar emot. Han stönar högt när jag suger det hårdaste jag kan medans jag masserar honom på pungen. Han släpper tillslut mitt huvud och lutar huvudet bakåt och bara njuter. Jag suger och slickar på hans genomblöta hårda kuk.

- Åh, Nadja… Fan vad du är skön. Stönar han fram. Och jag ler samtidigt som jag suger av honom fortare och hårdare.

Tillslut så puttar han mig bak i soffan och tar av sig sina kalsonger helt och lägger sig över mig andandes häftigt. Han tar tag i sin kuk, som är helt blöt så att det droppar om den, och kör den rakt in i mig med ett hårt juck. Jag stönar högt, nästan skriker, ut hur skönt det är. Han kör in den enda in i botten på mig och sedan stannar där inne ett tag och samlar energi. Sedan ger han mig en svag kyss på munnen medans han börjar jucka långsamt. Åh, gud vad det är skönt att ha honom inne i mig, känna hans hårda pulserande kuk inne i min våta trånga fitta.
Jag kunde nästan inte tro att det skulle vara såhär skönt. Jag stönar högt varje gång han stöter i botten på mig. Han andas tungt i mitt höra och smeker mig med ena handen över min sida och ner över benen då han lyfter upp de ännu mer och stöter hårt in i mig så att jag skriker högt ut av välbehag.

- Åh, Tim! Knulla mig hårt! Skriker jag ut till honom. Och som svar så ökar han takten och juckar hårt, hårt in i mig tills jag stönar så högt så att jag snart tror att hela grannskapet hör vad vi gör.

Jag börjar andas häftigare och borrar in mina naglar in i Tims rygg, jag ser att han gör en grimas och jag släpper taget och han kysser mig på munnen och smeker mig på bröstet. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det är så skönt att känna honom inne i mig, jag vet inte vart jag ska lägga mina händer jag smeker honom över hela ryggen och ner för rumpan.

Jag känner att jag kommer komma vilken sekund som helst. Jag tar ett stadigt grepp om hans armar och lyfter upp fittan mot hans kuk så att den kommer ännu längre in och jag stönar högt.

- Tiim!! Jag kommer!! Åhh! Fan vad du är skön!! Knulla mig hårt!

Sedan känner jag att min fitta kniper ihop sig och jag känner en otroligt skön, skönare än den innan, våg inom mig bara väller och väller ut och jag börjar darra och stöna högt i Tims öra. Och jag hör honom andas och stöna högt och så börjar han jucka allt långsammare när min orgasm försvinner långsamt.

- Var det skönt älskling? Undrade han andfått i mitt öra.
- Jaaa… Fyfan vad du är skön Tim... Svarade jag med ett litet leende på läpparna och så kysser jag honom på munnen en lång stund.

Sen så åker han ut ur mig och jag tittar undrande på honom och så ser han min undrande blick och så säger han att han vill att jag ska rida honom. Jag ler ett stort leende och på bara några sekunder är vi på plats och jag glider lätt in i honom igen. Jag stönar högt när jag känner att han nuddar min botten och jag väntar ett par sekunder för att samla mig. Sedan så börjar jag långsamt och försiktigt rida honom, upp och ner i mjuka rörelser. Tim har sina händer om min midja och hjälper mig att komma längre upp för att sedan trycka ner mig igen på hans hårda kuk.

Jag blundar hårt och kastar bak med huvudet så att håret inte är i mitt ansikte. Och så börjar jag rida honom snabbare och snabbare och han lägger huvudet på sidan och blundar. Jag har mina händer på hans bröstkorg och smeker de hårt samtidigt som jag stönar i takt med när jag stöter i hans kuk. Jag känner nu igen att jag inte är långt ifrån min tredje orgasm, så jag ökar takten och drar bak håret och blundar hårt och gnyr lite.

- Jag kommer igen Tim! Spruta samtidigt med mig! Jag vill känna dig komma! Stönar jag högt ut till honom.

Han tar ett fast grepp om min rumpa och börjar göra motjuck och jag stönar högt och slänger med håret och tar mig själv på hela kroppen.

Jag känner nu att ännu en våg sprids över hela min kropp och Tim känner att min fitta kniper åt sig hårt runt hans kuk och det får honom att spruta rakt in i mig.

- Ahhh! Skriker han rakt ut och trycker mig hårdare mot hans kuk.

Även jag skriker rakt ut och sedan så faller jag ner på honom andfådd och helt utslagen.

Vi ligger så ett par minuter och jag känner hans händer smeka mig om ryggen och hans läppar på mig nacke och jag hör honom andas ljudligt. Jag kan inte sluta darra i kroppen, det var absolut den skönaste orgasmen jag någonsin haft. Jag går upp en aning och tittar honom in i ögonen och ler ett glatt leende. Han ler tillbaka och kysser mig en lång stund på munnen och smeker mig över rumpan med sina händer.

Jag reser mig upp och lägger mig bredvid honom. Och vi skedar, han kysser mig på halsen.

- Du var helt underbar Nadja. Jag älskar dig. Viskar han i mitt öra och jag blir helt varm i kroppen.
- Jag älskar dig med Tim, du är helt fantastisk. Viskar jag tillbaka och ler mot honom.

Våra läppar möts och vi försvinner in i en djup och passionerad kyss.


   
Citera
Ämnesetiketter

JävlaDrummel:

Han vet vad som kommer att komma,

kommer att hända/ske*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härlig traditionell sexnovell 🙂

skulle personligen föredragit lite mer överraskningar o vändningar, samt kanske lite mindre porrsnack och klyschor men annars har jag absolut inget att klaga på.

Välskriven och engagerande.

om du inte lagt upp den här redan så gör det: http://www.sexnovell.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elddrake:

Välskriven och engagerande.

tack.. entligen någon som tycker att den var bra.. och skriver det iaf=)

Mjo.. kunde ha skrivit den bättre, men jag orkade inte:P

ska jag nog göra=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JävlaDrummel:

ska jag nog göra=)

där får man (oftast) bra kritik och väldigt många läsare så det borde du absolut.
Sitter alldeles för mycket psuedo-intelligenta hobbyanalytiker här på UM som man inte ska lyssna på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Bra.[y]

tack[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir avundsjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den funkade bra [crazy]


   
SvaraCitera

JävlaDrummel:

Det är fredag och jag går från skolan, det är en varm och solig sommar dag i juli

Sommarskola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker den va bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JävlaDrummel:

M

Jag tycker den var jätte bra. har bara en fråga: jag skulle verkligen vilja "utföra" något liknande på den som blir min flickvän. men jag har bara 12-13 cm kuk vid stånd och alla snackar hela tiden om hur stora kukar d vill ha osv..


   
SvaraCitera

den va faktiskt jätte bra, bland dom bästa som ja har läst på UM om ja ska vara ärlig. du borde fortsätta att skriva [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den va riktigt bra ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den var mycket bra!.. enkelt och härlig[bigcheers]


   
SvaraCitera