Aviseringar
Rensa alla

En låt och musikvideo jag gjort


Ämnesstartare

Här är en låt och musikvideo jag gjort, säg gärna vad ni tycker! 😀

Jag började med att spela några ackord på gitarr sen la jag på trummor (vilket är det instrument jag är bäst på) sen efter det la jag till bas, efter det la jag till några extra lager gitarr och sen tog jag väck trummorna och gjorde om dem. 🙂

Jag stämmer gitarren i c# f# b e g# c# och basen i c# f# b e


   
Citera
Ämnesetiketter

va fint. [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Rätt schysst idé om det inte vore för att du bör lira med vispar istället eller åtminstonde slå lättare.


   
SvaraCitera

[blush]
Jag onanerade [y] [blush]


   
SvaraCitera

Nice!
Jag tyckte det var riktigt bra! Både filmen o musiken 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Rätt schysst idé om det inte vore för att du bör lira med vispar istället eller åtminstonde slå lättare.

Ska pröva med vispa, du vet, jag spelade in med vanlig videokamera, ska skaffa mikrofoner och sådant. 🙂

Tack för alla kommentarer. 😀

Jag har lite fler låtar på gång, ska nog spela in lite imorgon.


   
SvaraCitera

Korvkvartetten:

Här är en låt och musikvideo jag gjort, säg gärna vad ni tycker! 😀

Inte illa pinkat faktiskt 🙂 Lite Post-Rock aktigt. Märktes ju att gitarr inte är ditt huvudinstrument dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va nice
hur gjorde du de? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt okej [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Inte illa pinkat faktiskt 🙂 Lite Post-Rock aktigt. Märktes ju att gitarr inte är ditt huvudinstrument dock.

Tackar! Nej det stämmer, jag ska försöka lära mig lite mer gitarr, har du något bra tips på någon sida eller film på youtube som visar bra teori? 😀

95arn:

fan va nice
hur gjorde du de? [tard]

Filmen gjorde jag genom att fota, flytta föremålet, fota igen, flytta föremålet och fota igen och sen går den proceduren om och sen la jag in alla bilder i ett program och spelade upp det som en film så ser det ut som det rör sig. [bigsmile]

Musiken gjorde jag genom att spela in gitarr, la på trummor på det, på det la jag på bas, sen la jag på lite gitarr och sen efter det gjorde jag om trummorna. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Korvkvartetten:

Filmen gjorde jag genom att fota, flytta föremålet, fota igen, flytta föremålet och fota igen och sen går den proceduren om och sen la jag in alla bilder i ett program och spelade upp det som en film så ser det ut som det rör sig. [bigsmile]

aha nice tror jag fattar [bigsmile][y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera