Aviseringar
Rensa alla

en lektion om yttrandefrihet.


Ämnesstartare

Alla har rätten att uttrycka sig, vilket betyder att alla har rätten att kritisera det som sägs också. 

Dvs att det kan ha sina konsekvenser också. Är så jävla trött på denna liberala dubbelmoralen. "Vado de e yttrandefrihet men ingen för säjja emot!!!!"
Mvh kaka med stukad fot på tåg1.


   
Citera
Ämnesstartare

Beror på vem man kritiserar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Beror på vem man kritiserar

Att kritisera SD=pk-dödlig synd.

att kritisera de som kritiserar SD = den rätta saken yttrrandefrihetskämpare gör för de är så goda


   
SvaraCitera
Exner

kakakaka:

Att kritisera SD=dödlig synd.

att kritisera de som kritiserar SD = den rätta saken yttrrandefrihetskämpare gör för de är så goda 

perspektiv


   
SvaraCitera

STOPPA VALFRIHETEN


   
SvaraCitera

ingen vill vara kompis med mig för att jag är nazist, finns ingen yttrandefrihet i detta jävla landet eller?


   
SvaraCitera

jag fick sparken från mitt jobb som är ett privat företag som har inskrivet i sina riktlinjer att de är för humanism och mot rasism och sexism och vill skydda sitt varumärke för att jag hatar demokrati och invandrare. fan vad orättvist!


   
SvaraCitera
Kudhos

Legalize it


   
SvaraCitera
Kudhos

#420kush


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

perspektiv

Klart. Allt handlar om perspektiv. 

tevepro:
ingen vill vara kompis med mig för att jag är nazist, finns ingen yttrandefrihet i detta jävla landet eller?

Synd d finns inger domikrati längre när nazzar blir dålit bemötta för att de förespråkar etnisk rensning :// vadå det skadar väl ingen? ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
#420kush

Cool Bitchez loves kush


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*håller pistol mot personens huvud*
jag: "kom igen! säg vad du vill. säg precis vad du vill. men var beredd på att det kan bli konsekvenser."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Qulikilavisier:
*håller pistol mot personens huvud*
jag: "kom igen! säg vad du vill. säg precis vad du vill. men var beredd på att det kan bli konsekvenser."

Ja, att kritisera muntligt och att mörda är samma sak.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öööööööö.png


   
SvaraCitera
Kudhos

kakakaka:

Cool Bitchez loves kush

Get high nigga smoke kush


   
SvaraCitera