Aviseringar
Rensa alla

en liten tråd i universum


Ämnesstartare

S3ON:

Ah men har bestämt mig för att köra 100% den här gången, då finns det inget som sätter stop för mig!

Det blir ungefär som din avreggning tror jag.


   
SvaraCitera

trubdruider:

kom du fram till något?

Japp, viklen skjorta jag skulle ha på mig idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det blir ungefär som din avreggning tror jag.

Att jag slutar träna på ett par dagar, sedan bestämmer mig för att köra järnet på riktigt? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Att jag slutar träna efter ett par dagar, sedan bestämmer mig för att köra järnet på riktigt?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej.

Hur menar du då? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Låter lite överambitiöst att gå från 0 till 100 sådär

fast en km är inte 100


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur menar du då?

menar att du skjuter iväg med ambitionen att leva ett rikt och mer hälsosamt liv men sedan landar du i skogsbrynet ändå precis som senast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

menar att du skjuter iväg med ambitionen att leva ett rikt och mer hälsosamt liv men sedan landar du i skogsbrynet ändå precis som senast

Vad har min avreggning med det att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

fast en km är inte 100

Att gå från helt stillasittande till att springa långt (ja det är långt!!) och göra en massa situps, och allt detta innan frukost, tycker jag är att gå från 0 till 100. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad har min avreggning med det att göra?

Det är väl därför man avreggar man spolar ner kanylerna för att krossa beroendet typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är väl därför man avreggar man spolar ner kanylerna för att krossa beroendet typ

Haha vart inget sådant, trodde jag hade blivit vuxen nog att flytta till något annat forum på heltid, men nope.. Var en felbedömning från min sida. [cute]


   
SvaraCitera