Aviseringar
Rensa alla

En människa som får dig att må riktigt dåligt?


Ämnesstartare

Har du också någon i din familj/släkt som du träffar ofta, som får dig att må riktigt dåligt blixtsnabbt?

Jag tål inte min morsa. Hon kan förstöra en hel dag med hennes suckande, grymtande och allt hon gör när man pratar med henne eller frågor henne något.

Det är så illa att jag nu fråga om jag kunde låna bilen, hon ska ändå jobba så jag kör henne till jobbet (funkat innan) men nu ville hon inte det. Det var inte så att hon sa det sådär snällt. Det var mer irriterande sagt.. Och när hon säger såhär så mår jag seriöst riktigt jävla dåligt. Sitter med lip i halsen osv. JAG ORKAR INTE HENNE MER!

Jag börjar känna hur ett stort hat inombords byggs upp mot henne. Snart kommer det att bli krig här hemma.

uuehhhhhh.... dö 🙁


   
Citera

Det är åldern (din alltså) - flytta hemifrån.
Eller släng morsa - köp ny.


   
SvaraCitera

Min farmor har en tendens att göra mig lite obekväm, träffar henne inte så ofta dock, bor i danmark...

Min mamma gör mig irriterad otroligt lätt, hon pratar rätt irriterande och oroar sig för mycket, typ som alla mammor, så inget speciellt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det är åldern (din alltså) - flytta hemifrån.
Eller släng morsa - köp ny.

Inget jobb. Vad tror du jag hade gjort om jag hade haft ett? idjooot.


   
SvaraCitera

Min pappas fruga är identisk med din morsa gånger tio. Hon är en sån jävla drama queen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallestroppp:

Min pappas fruga är identisk med din morsa gånger tio. Hon är en sån jävla drama queen!

Seriöst hur hanterar man något sånt? I din sits är det lite speciellt då hon inte är din mamma utan någon som kommit in efter.. -.-


   
SvaraCitera

Min mammas sambo är precis likadan. Bara att höra han gör mig irriterad! [mad] Och ens höra att han går i huset. Så jävla negativ människa alltså, usch


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Seriöst hur hanterar man något sånt? I din sits är det lite speciellt då hon inte är din mamma utan någon som kommit in efter.. -.-

Jag vet inte riktigt vad man gör. Just nu så ser jag till att befinna mig i den sidan av lägenheten hon inte står. Jag hittar på anlednigar att inte äta och att vara hemma. Jag sover här inprincip.


   
SvaraCitera

må dåligt riktigt snabbt säger du.. [confused]

ja. när jag träffar en utav mina fastrar...
gillar inte henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallestroppp:

Jag hittar på anlednigar att inte äta och att vara hemma. Jag sover här inprincip.

Ungefär som det ser ut här hemma. Sitter bara på mitt rum framför datorn eller sover när jag är väl hemma. Skönt o veta att man inte är ensam ^^


   
SvaraCitera

Min pappa brukar göra mig sjukt irriterande, min mormor brukar också det ibland. Men min pappa är värst. Jaja, nästa år flyttar jag till stockholm, då slipper jag min pappa iaf [party]


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Inget jobb. Vad tror du jag hade gjort om jag hade haft ett? idjooot.

Skaffa jobb. Flytta hemifrån.
Att skapa en tråd här lär ju inte hjälpa. Idjooot!


   
SvaraCitera

En kusin. Men det är ingen jag träffar ofta så [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Att skapa en tråd här lär ju inte hjälpa. Idjooot!

Jag vet. För att härmapor och "idjooter" som du ska självklart komma in och vara balla p12er.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Jag vet. För att härmapor och "idjooter" som du ska självklart komma in och vara balla p12er.

Det där lät nog bättre i ditt huvud än i verkligheten...


   
SvaraCitera