Aviseringar
Rensa alla

En man och hans fruar


Ämnesstartare

En dokumentärserie om en man, hans fyra fruar och deras snart 17 barn - alla under 21 och bor hemma. Han verkar dock bara vara lagligt gift med sin första fru, den som verkar vara mest avundsjuk på alla andra.

http://www.tlcsverige.se/program/en-man-och-hans-fruar

Skulle ni kunna leva i en sådan relation? Och skulle du då vara en av flera eller den som har flera partners?
Det är alltså ingen alla är med alla-kultur utan en partner som är i centrum, i princip alltid en man.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

isola:

alla är med alla

Den där himmelska blandning-glassen var inte att leka med. =d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Den där himmelska blandning-glassen var inte att leka med. =d

Himmelsk röra. God va?!!! Men en sådan snuskig fantasi du har som tänker alla med alla -> himmelsk röra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vara den som har flera (kille) (Du röstade på detta alternativ)

jag skulle vara familjeöverhuvudet. jag skulle jag kalla in den flicka jag just då ville kramas med varje kväll klockan 19 in på mitt rum, precis efter den storslagna dagliga trerättersmiddagen som jag bestämmer och komponerar och som de andra tillagar. de andra skulle stå på standby utanför mitt stora sovrum som är beklätt med tusen speglar och åtta stroboskop, och om hon som fått komma in till mig på minsta sätt gjort mig irriterad eller kanske sett ful ut ur en viss vinkel i ett visst ljus - då kallar jag i stället in det näst högst prioriterade knulloffret den kvällen. de som står utanför ska också vara beredda på att passa upp på oss två i rummet när som helst, vill jag ha skumpa och gubbröra på knäckebröd ska de komma in med det illa kvickt annars offrar jag deras förstfödda (som jag är far till)


   
SvaraCitera

isola:

Vara den som har flera

Tror inte det är så jävla kul heller, men föredrar det framför att vara en bland många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Tror inte det är så jävla kul heller, men föredrar det framför att vara en bland många.

jo, det är visst kul. tro mig


   
SvaraCitera

Utspädaren:

jo, det är visst kul. tro mig

jaså? har du ett harem hemma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Himmelsk röra. God va?!!! Men en sådan snuskig fantasi du har som tänker alla med alla -> himmelsk röra.

Mm den är god. Men har planerat att arbeta mig igenom alla Alvestaglassarna så nästa gång blir det något annat. [smile]
Lustigt att det himmelsk röra dök upp med din orgietråd. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

till)

låter perfekt. det är nog lite så han gör. såg ett klipp där han sade att de hade ett sovschema för var han skulle vara, i vems säng snarare, en att han kunde ändra det lite ibland. [sad]

Myksa:

Lustigt att det himmelsk röra dök upp med din orgietråd. [bigsmile]

mm där avslöjade du en av dina hemliga fantasier [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ej finna mig i en sån situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iso & myxa sitting in a tree[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skulle ej finna mig i en sån situation.

isola:

du var tvungen att välja

jo pollen säger det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vara den som har flera (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Inte mitt fel om de inte vill vara med andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm där avslöjade du en av dina hemliga fantasier [wink][wink]

Mm det är sant! Jag är avslöjad! Jag vill sitta i ett harem fullt med Alvestaglass runt omkring mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isola du måste sluta se på skräpdokumentärer.


   
SvaraCitera