Aviseringar
Rensa alla

En man och hans fruar


SLCD
 SLCD

isola:

Vara den som har flera (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Om jag tvingas välja.
Skulle sprida intriger och mordkomplotter i mitt harem. Mohahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat: (Du röstade på detta alternativ)

skulle aldrig inträffa.. [zzz]


   
SvaraCitera
mynona

Dåliga alternativ [sad]

Oavsett om man är tjej eller kille så tror jag att de flesta som är monogama hellre skulle vilja vara otrogna själva än att ha en partner som var det, ty det är mänskligt, även om traditionen accepterat det mer för det ena könet - och för de som inte är monogama skulle det vara en självklarhet att båda två och inte bara den ena hade flera.

Men ok: jag skulle aldrig någonsin acceptera att min partner hade flera om jag inte själv också hade det. Och hade jag själv flera, så tar jag för givet att hn antingen också hade det, eller var fullt ok med att jag hade det.

Bra svar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ha alla tillsammans med en som också har alla. (queer) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Isola du måste sluta se på skräpdokumentärer.

Fascinerande ju. Han har hjärntvättat dem alla och här förklarar han att det är högre makter som bestämmer antalet fruar.

mynona:

Oavsett om man är tjej eller kille så tror jag att de flesta som är monogama hellre skulle vilja vara Men förstår hur du tänker därotrogna

Förstår hur du tänker där då det endast är en som har tillåtelse att vara med andra. Men alla verkar vara med på noterna. Dock blir det en ojämn situation och jag tycker att de andra åtminstone borde tillåtas att ha andra partners utanför familjer.

mynona:

Men ok: jag skulle aldrig någonsin acceptera att min partner hade flera om jag inte själv också hade det. Och hade jag själv flera, så tar jag för givet att hn antingen också hade det, eller var fullt ok med att jag hade det.

Ja eller hur, det blir en väldig obalans om saker som är tillåtna för en partner är förbjudna för den/de andra. Det var i något avsnitt där en fru diskuterade avundsjukan emellan kvinnorna med honom och han mer eller mindre viftade bort det, men när hon frågade hur han skulle känna om hon hade en annan man så brusade han upp och sade att han skulle bli f ö r k r o s s a d och undrade hur hon ens kunde tala på det viset.


   
SvaraCitera