Aviseringar
Rensa alla

En meningslös dag.


Ämnesstartare

En dag som har en mening som är lös. Men det är fortfarande en mening. När dagen inte är meningslös, är meningen då fast?
Eller måste ens en dag innehålla en mening?
När meningen är fast så är det ju inte meningslöst, men tänk om man inte gillar fastA saker. Då blir det ju tvärtom. Så meningslöst kanske är en bra sak.
Löst. Allt e fritt.
Imorgon är det en meningsfast dag, Vad det nu innebär, bra eller dåligt? Hmm..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Idag är en meningsfull dag. Jag ska posta ett kuvert och lämna lotto hos spelbutiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Idag är en meningsfull dag. Jag ska posta ett kuvert och lämna lotto hos spelbutiken.

Hmm, full av bra eller dåliga saker.
Egentligen kan ju en meningslös dag vara en dag som är meningslös på dåliga saker, vilket är en bra dag.

Samma som en meningsfull dag kan vara full på bra eller dåliga saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ordbajsande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har en tråkig dag! sen om den är ffast eller lös det vet jag inte men den är tråkig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ordbajsande.

Hmm. Ord som bajsar, kan ord verkligen bajsa? Tänk dig framför dig att du ser ett ord som ärligt talat bajsar.

YaBasta:

jag har en tråkig dag! sen om den är ffast eller lös det vet jag inte men den är tråkig!

Aha okej, känns den fast eller lös?
Fast om den är fast så kan den vara fast på bra eller dåliga saker, och samma med lös..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Idag är en meningsfull dag. Jag ska posta ett kuvert och lämna lotto hos spelbutiken.

jag vill bo där du bor [cry][cry], ser framför mig hur du går där under bron, upp för trappan o in i centrumet :(. o bara massa bussar överallt. känslan av att skogen inte är långt ifrån. o allt känns sådär litet o skönt. *saknar jätte jätte mkt* [sad]


   
SvaraCitera

Jag har fan ingenting att göra idag, vaknade för några timmar sen och spelade lite ps3. Tror jag ska ringa runt till några kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

känns den fast eller lös?

jag vet inte jag tror den är lös för jag har egentligen ett ganska stort "wiggle rome" ifall jag skulle ha något å göra, fast jag har inget å köra så jag tror nog den är på väg att stelna och bli fast, fast den är inte fast än den är fortfarande lös... fattarru?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag ska jag duscha, och vänta på kvällen. längtar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekstickan:

jag vill bo där du bor [cry][cry], ser framför mig hur du går där under bron, upp för trappan o in i centrumet :(. o bara massa bussar överallt. känslan av att skogen inte är långt ifrån. o allt känns sådär litet o skönt. *saknar jätte jätte mkt* [sad]

Dock känns det faktiskt meningslöst när killen som inte bor så långt ifrån mig är med sina vänner samtidigt som han säger att han saknar mig.

Jag är en sängvärmare. Det får mig att känna mig otroligt meningsfull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ingen att umgås med, alla är bakis, trötta, upptagna eller ska jobba imorgon, frälsa mig någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Dock känns det faktiskt meningslöst när killen som inte bor så långt ifrån mig är med sina vänner samtidigt som han säger att han saknar mig.

bli sur på honom, låt honom veta hur du känner. hade jag gjort.

är det han som jag såg dig gå med inne i stan btw? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekstickan:

är det han som jag såg dig gå med inne i stan btw? [cute]

älskar hur kraftigt du framträder som harpyas stalker i denna tråd [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekstickan:

är det han som jag såg dig gå med inne i stan btw? [cute]

[crazy]


   
SvaraCitera