Aviseringar
Rensa alla

En mKt bRa/dåLIg fRågA


Ämnesstartare

1. Jag är på samma nivå som de en årskurs högre upp
2. Mycket mer bildad än de i min årskurs
3. Lite bättre än de i min årskurs
4. Ungefär lika bildad som de andra i min årskurs
5. Lite sämre för min årskurs
6. Mycket sämre för min årskurs
7. Jag borde antagligen gå om förra årskursen

Försök att bortse från betygen så mycket som möjligt och basera svaret mer på hur allmänbildad och intelligent du är. Men givetvis gör antagligen detta utslag i betygen. Men äNdÅ!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har ingen årskurs [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen årskurs men är troligtivs oändligt mycket mer bildad än andra som har ekvivalent eller liknande utbildning som mig.


   
SvaraCitera
Åtta

NEMO:

1 (Du röstade på detta alternativ)

Jag går visserligen inte i skolan längre, men när jag gick i skolan så gick jag med de som var ett år äldre än mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag går visserligen inte i skolan längre, men när jag gick i skolan så gick jag med de som var ett år äldre än mig.

Erckän d var bara flör du va so long som en circus freak så ala blev rädda os prangk när dom såg dey

så sen blev deta enda lösnigen po problemet för dom som hade gjort föäretaget från början

(also circus företagen som ja prata om)


   
SvaraCitera
Åtta

Libertad:

Erckän d var bara flör du va so long som en circus freak så ala blev rädda os prangk när dom såg dey

[cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sj gick jag också med de som var 1 år äldre o kände alltid att ja var den smartaste och ingen kunde tänka så bra som jag detta var också sanning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

2 (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera
elinc

NEMO:

allmänbildad och intelligent

Jag är verkligen inte allmänbildad. Intelligent dock. (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

[cry][cry]

Also menar ingenn alvar eller ja d är ju sant helt o hålet men endå kompis ja utnytjar dey för åpubliocitet hela tyden o så


   
SvaraCitera

NEMO:

7 (Du röstade på detta alternativ)

Jag ligger två år efter.


   
SvaraCitera

NEMO:

5 (Du röstade på detta alternativ)

Tråkigt nog så är det bara i min fantasi som jag är smartare och bättre än andra. I verkligheten så suger jag ganska kraftigt på det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Tråkigt nog så är det bara i min fantasi som jag är smartare och bättre än andra. I verkligheten så suger jag ganska kraftigt på det mesta.

[love]


   
SvaraCitera

Mawns:

[love]

[sad][sad][sad][cry]


   
SvaraCitera

NEMO:

1 (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera