Aviseringar
Rensa alla

en moraltants åsikter


Jag förstod inte problemet? Att dom fotograferar urringningen eller att dom tycker att champagne är häftigt? Eller att det finns "farbröder" (honor sysslar inte med sådant som att onanera till bilder på oskyldiga fjortisar) som blir upphetsade av klyft-bilder? Att man förser dessa män med vad dom vill ha? Förstår inte.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Förstår inte.

Jag tror att det var den svampiga förhuden som hon störde sig på. Hm.
Men jag kan ha fel.

Det kanske var det faktumet att hon inte fick låsa in sin dotter i källaren.


   
SvaraCitera
Åtta

mörknäs:

vem av våra kära um-vigilanter är bäst på att söka upp personuppgifter?

Personuppgifter borttagna tills vidare.

Mer än så har jag inte orkat gräva fram, då jag måste vada genom ändlösa mängder skit för att få fram det.


   
SvaraCitera

Åtta:

Linda Söderqvist, 25 år. Har en sambo som heter David och jobbar som polis. De båda bor någonstans i närheten av Uppsala, men inte i Uppsala. Hon har en "utbildning" som (get this) hundinstruktör från någonting som heter Hundens Hus.

har du länk till inlägg där detta framkommer?


   
SvaraCitera
Åtta

mörknäs:

har du länk till inlägg där detta framkommer?

Nja, det är mer en sammanfattning utav ett flertal blogginlägg och en artikel i hemmets journal. Det ska även finnas en inslag från Tv4 Uppsala där de besöker henne i sitt hem. Jag har dock inte försökt hitta detta inslag.

Personuppgifter borttagna tills vidare.


   
SvaraCitera

Åtta:

Nja, det är mer en sammanfattning utav ett flertal blogginlägg och en artikel i hemmets journal. Det ska även finnas en inslag från Tv4 Uppsala där de besöker henne i sitt hem. Jag har dock inte försökt hitta detta inslag.

Personuppgifter borttagna tills vidare.

nu är det enda som behövs en best of, från hennes samlade verk, som vi bara kan lämna här i väntan på att någon ska ta rättvisan i sina egna händer.