Aviseringar
Rensa alla

En nyss fyllda 16-årig tjej söker nya vänner! (i Göteborgsområdet)


Ämnesstartare

Hej!
Vi är föräldrar till en nyss fyllda 16-årig tjej som på grund av social fobi - de senare åren har fått en allt mindre kompiskrets och nu är den i princip noll. Med denna post i detta forum vill vi se om det går att hjälpa henne på traven att hitta nya kompisar med liknande intressen!

Vår dotter har, när hon är trygg, en underbar humor (gillar att skämta kreativt med gärna lite sjuk humor) och är intresserad av saker som tex se film (gärna roliga filmer men även skräck), populärvetenskap, gillar att utforska hudvårdsprodukter - gärna med ekologisk profil, gillar djur (har egna katter), gå i klädaffärer, The Sims och göra aktiva saker; testa på nya intressen/hobbys mm. Du bör absolut bo i Göteborgsområdet så logistiken kan funka (vi bor i Västra Göteborg men hela Gbg funkar).

Om du är intresserad så skicka ett mess så får vi se hur vi ska gå vidare! Antagligen är det bästa om vi kan ha kontakt med dina föräldrar så vi allihopa kan träffas så ni ungdomar kan checka av varandra utan press.

Hör av dig!


   
Citera

Vad fint att ni gör det här för er dotter. Jag bor tyvärr inte i Göteborgsområdet, men jag önskar er lycka till i ert letande. Hoppas flera hör av sig!


   
SvaraCitera
grisen

Men gud vad fint! Hjärta
Lycka till!


   
SvaraCitera

send pic   pls and i take her to dinner.


   
SvaraCitera

tumblr_nahic8Jpps1rvr5s8o1_500_0.jpg
wedding hor dövrs


   
SvaraCitera

Fan va sjukt..


   
SvaraCitera

Dock så låter detta som troll, så akta er  användare!


   
SvaraCitera

Går det bra att vara skypekompis? Jag är en kille på 18år i Stockholms innerstad inte för att det borde spela någon roll vart i staden jag bor Galen


   
SvaraCitera

Ni behöver inte höra av mig till mina föräldrar eftersom att jag är 18 sedan så varför måste föräldrar sinsemellan ha kontakt för att två ungdomar är kompisar? Galen


   
SvaraCitera

Helt jävla sinnessjukt. 


   
SvaraCitera

"Vi är föräldrar till en nyss fyllda 16-årig tjej..."

Tumme upp När grammatiken är fantastisk. 


   
SvaraCitera

Om han har social fobi är inte det bästa att föräldrarna kommer med någon "titta här vi har skaffat en kompis åt dig :-D"


   
SvaraCitera

Låter nästan exakt som mig 😮
mamma? Pappa?


   
SvaraCitera
Turbo

Det här är egentligen en eskort annons


   
SvaraCitera

Är detta något sjukt troll? Eller någon som försöker lura ungdomar? 


   
SvaraCitera