Aviseringar
Rensa alla

En ömkanstråd endast till mig


det blir snart bättre igen [wink]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

dö.

[smile]


   
SvaraCitera

isola:

Dock tråkigt att det ska krävas en abort för att man ska förstå att man ska skydda sig.

Snälla avlid.


   
SvaraCitera

Resultat:

Snälla avlid.

Nej, varför skulle jag? Varför ska man endast dalta med folks självförvållade problem? Visst, hon har det inte kul just nu - men man får ju ta konsekvenserna av sitt handlade. Vilket du kanske inte vet så mycket om.


   
SvaraCitera

isola:

Nej, varför skulle jag? Varför ska man endast dalta med folks självförvållade problem? Visst, hon har det inte kul just nu - men man får ju ta konsekvenserna av sitt handlade.

Verkar det som att hon inte får ta konsekvenser av sitt "handlande" eller? [shake] Tror att hon är medveten om precis vad som gått snett och vad som inte gjort det utan att du ska behöva blotta vilket jävla as du är.

isola:

Vilket du kanske inte vet så mycket om.

Kanske inte du heller, du kanske är en idiot [crazy][crazy][tired]


   
SvaraCitera

Resultat:

Kanske inte du heller, du kanske är en idiot [crazy][crazy][tired]

Eller så kanske du är lite omogen, ja det låter troligare.

Resultat:

Verkar det som att hon inte får ta konsekvenser av sitt "handlande" eller? [shake]

Har jag påstått att hon inte kommer att göra det?

Resultat:

Tror att hon är medveten om precis vad som gått snett och vad som inte gjort det utan att du ska behöva blotta vilket jävla as du är.

Måste du hela tiden vara så p16? Herregud, hon är såpass gammal och smart att man inte kan behandla henne som någon som är mindre vetande.


   
SvaraCitera

/hoppar av mitt jobb och plankar upp till norrland och lever på sopor och i tält för att kunna krama dig varje dag. [mad]


   
SvaraCitera

[sad][sad] det kommer bli bättre, iallafall är det skönt att tänka så. ta hand om dig[love]


   
SvaraCitera

isola:

Eller så kanske du är lite omogen, ja det låter troligare.

[zzz]

isola:

Har jag påstått att hon inte kommer att göra det?

Alltså trollar du? [crazy]

isola:

Måste du hela tiden vara så p16? Herregud, hon är såpass gammal och smart att man inte kan behandla henne som någon som är mindre vetande.

Så du menar att om man inte i princip kallar henne idiot för att hon blivit gravid så behandlar man henne som att hon är mindre vetande? [zzz]

Vad är det som är så P16 btw? [crazy][zzz]


   
SvaraCitera

Resultat:

Så du menar att om man inte i princip kallar henne idiot för att hon blivit gravid så behandlar man henne som att hon är mindre vetande? [zzz]

Någon som är mindre vetande förstår inte bättre.
Du är väldigt dålig på att tolka om du såg det som att jag kallade henne idiot.

Resultat:

Vad är det som är så P16 btw? [crazy][zzz]

Hormonstinna små utfall och förolämpningar, man vet aldrig var man har dig. Men det lugnar väl ner sig.


   
SvaraCitera

isola:

Någon som är mindre vetande förstår inte bättre.
Du är väldigt dålig på att tolka om du såg det som att jag kallade henne idiot.

Orkar inte försöka argumentera med dig, alla med vett vet att dina argument oftast saknar logik. Din förmåga att aldrig någonsin ha haft fel enligt dig själv, trots att du i princip aldrig har några andra "fakta" än dina egna åsikter baserat på korkade fördomar, är bara sjukt poänglös att försöka tackla.

Jag tycker att det var jävligt svinigt och onödigt skrivet och jag är säker på att en mängd UMare håller med mig.

Orkar inte besvara dina irriterande och värdelösa härskartekniker längre. Att vara nedlåtande tar dig ingenstans.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Pokémon

<3

ta hand om dig


   
SvaraCitera

Resultat:

Din förmåga att aldrig någonsin ha haft fel enligt dig själv, trots att du i princip aldrig har några andra "fakta" än dina egna åsikter baserat på korkade fördomar, är bara sjukt poänglös att försöka tackla.

För i denna tråd är det ju fakta som gäller? Jag brukar inte vara nedlåtande, men nog för att du skulle förtjäna det. Verkar som att du blivit behandlad som en porslinsdocka på ditt tjuriga och snarstuckna sätt.


   
SvaraCitera

isola:

För i denna tråd är det ju fakta som gäller?

Nä, nu brister bara din logik.

isola:

Jag brukar inte vara nedlåtande, men nog för att du skulle förtjäna det. Verkar som att du blivit behandlad som en porslinsdocka på ditt tjuriga och snarstuckna sätt.

mm, blivit behandlad som en porslinsdocka.


   
SvaraCitera