Aviseringar
Rensa alla

En oförglömlig sommar !


Ämnesstartare

Alvina !
Solens hetta låg ljummet kvar än, trots att klockan på Jacobs handled visade allt för mycket för att jag egentligen skulle befinna sig på stranden. Den ljusa sanden omfamnar mina tår och gör att foten ser riktigt ordentligt solbränd ut, precis som resten av kroppen är. Jag kan inte tänka mig en bättre plats att vistas på än den här, precis just nu. Den största anledningen till det, är tack vare Jacob. Jag skulle inte kalla mig kär men jag tycker så himla mycket om honom.

Jacob !
Jag har känt Alvina i högst några månader men hon tilltalar mig så mycket mer än mina polare fattar. Kär har jag aldrig vart men hon är speciell. De andra tjejerna som har passerat genom mitt liv har inte betytt ett skit, lite hångel, ett bra ligg om jag haft tur. Jag skulle aldrig få för mig att pressa Alvina till något. Vi pratar, på riktigt liksom. Varje gång hennes läppar nuddar mina stannar tiden, jag blundar och kan inte tänka på annat. Jädrar va töntigt det låter, skulle aldrig låta en levande själ få veta.

Alvina !
Jag undrar alltför ofta vad han tänker på. Hans ögon är mystiska men hans leende kan få mig att tappa balansen. Det är så äkta!
När vi ligger där på filten på rygg, fingrarna flätade i varandra, på stranden, helt tysta och båda totalt fångande i sina egna tankar, reser sig plötsligt Jacob upp i hög fart och släpper min hand.

Jacob !
- Vi badar! Slänger jag ur mig.
Alvina ställer sig på fötter, tillräckligt nära mig för att jag ska kunna bli djupt fångad i hennes bruna ögon och känna doften av hennes hår. Jag stryker henne försiktigt över kinden men låter orden som skulle beskrivit hennes elegans, stanna kvar på tungan. Hon ler och drar av sig klänningen. Lite förvånad blev jag då jag såg hennes nakna bröst, men drog av mig mina slitna jeans och linnet fortast möjliga. I hennes rosa stringtrosor ser jag, det som inte döljs av hennes långa vilt fladdrande hår fullt av fritt fallande lockar, hennes ryggtavla gående mot havet.

Alvina !
Jag var medveten om Jacobs stirrande blickar, där han stod som fastfrusen kvar på filten.
Jag vänder mig om, mina bröst dolda av mina armar, och säger lite lekfullt:
- Vad väntar du på ?
Plötsligt satte Jacob fart mot mig med ett stort leende, jag fortsatte ut i vattnet. Han hann i fatt mig då havet nått mina lår. Han slänger sig mot mig och drar ner hela min kropp i det svala vattnet. Då jag når ytan igen och fyller mina lungor med frisk luft, ställer jag mig rätryggad upp och slänger håret bakåt så att det ligger klistrat längs ryggen. Jag märker Jacobs nyfikna blickar än en gång, och tar hans händer i mina och fortsätter med ryggen mot horisonten en bit ut i havet.

Jacob !
Kalsongerna känns plötsligt trånga men tur är att vattenytan döljer mina känslor för denna underbart vackra flicka. Att bara få titta på henne men samtidigt veta att hon har så mycket vackert inombords är en fantastisk känsla. Då vi har kommit en bra bit ut syns hennes bröst inte längre och jag omfamnar henne ödmjukt men med en en hetsig kyss. Då min tunga leker livfullt med hennes, följer ena handen in under hennes hår och greppar ömt om nacken och med den andra kupar hennes vänstra bröst och jag känner hennes styva vårta.

Alvina !
Jag känner något hårt mot mitt lår, och mindre än en sekund senare uppfattar jag vad det är. Jag slinker mig ut ur hans mun och ler. Vid detta tillfälle har jag börjat tråna mig ned mot hans midja, med mina väl målade och långa naglar river jag honom mycket lätt över hans brunbrända mage. Ingen tvekan här inte om att han är vältränad. Vidare vandrar jag till hans höfter och drar honom närmare, hans händer har försiktigt börjat tråna sig ner nyfiket mot mina trosor.

Jacob !
Jag kysser henne ödmjukt men intensivt. Hennes tunga rör sig in igen och vi står så en stund och låter våra händer inspektera varandra. Allt är bara så bra just nu. Hennes fingrar trevar sig mot mina kalsongers kant och tittar sekunden efter allvarligt på mig och berättar att hon är oerfaren då också, oskuld. Jag blir förvånandsvärt lättad, och glad förstås. Att jag har fått denna chans, är jag gladare än jag skulle kunna beskriva i ord. Jag svarar med en enkel kyss och smeker henne ömt om kinden och säger.
- Jag ska ta väl hand om dig Alvina, jag lovar att vara försiktig. Jag tycker verkligen om dig.

Alvina !
Jag pustar ut, känns som om det värsta är över. Jag var livrädd att han skulle släppa taget om mig och lämna mig helt ensam när jag hade berättat det. Att jag är oskuld är inget jag brukar gå runt och skryta om direkt, att få höra sina vänner prata livfullt om att mellan P-piller och orgasmer varenda dag är inget ämne som jag någonsin kunnat har engagerat mig särskilt mycket åt.
Jag ställer mig på tå, slänger mina armar runt halsen på honom och hoppar upp. Nu sitter jag med benen runt om hans midja. Jag tittar på honom och blir otroligt glad då han ler mot mig och sen kysser mig med en sån passion.

Jacob !
Jag tror aldrig att jag känt så här för någon förut, inte på långa vägar. I den ställning hon sitter runt omkring mig, går jag långsamt in mot stranden igen. Jag skulle personligen tacka Gud för att han lät mig träffa Alvina, och dessutom lät oss vara helt ensamma här just nu. Jag smeker hennes rygg och lägger henne ner försiktigt på filten utan att våra läppar skijlts åt. Jag lägger mig lite snett över henne och drar ner hennes trosor, och direkt efter åker mina genom blöta kalsonger av.

Alvina !
Tänk att just jag, får ligga här med en sån toppen kille, helt naken och det enda som är ovanför oss är en mörk himmel fylld av stjärnor. Jag hoppas verkligen att vi är ensamma. Ja, eller, vem skulle egentligen befinna sig på en strand efter klockan ett, mitt i natten.

Hans fingrar letar sig in i mig, han leker en stund och jag njuter mer än jag trodde jag skulle göra. Jag blev lite smått förvånad över mig själv då ett litet stön kommer ut mellan mina läppar. Han ger mig blöta kyssar ned längs halsen och fortsätter till mina bröst. Jag omfamnar hans kuk och för handen upp och ned. Jacob tar tag runt om min hand och för den mot mitt underliv. Jag känner mig inte ett dugg osäker och tvivlar inte på något.


   
Citera
Ämnesetiketter

bra skrivet, det här var något att runka till eller iallafall till en början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsättning? [rolleyes][love]


   
SvaraCitera

Lördagsbarn:

Jag blev lite smått förvånad över mig själv då ett litet stön kommer ut mellan mina läppar.

realistisk

alltså
den sög (var dålig) men bra


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera