Aviseringar
Rensa alla

En psykologisk undersökning på Internet!


Fru Luver:

synd det var fördjävla fint [smile]

[mad][cry]


   
SvaraCitera

Videovåld:

Okej då är det nog så att vissa får stapeldiagram som är falska för att se om man lutar mot svaret som har högst antal svar i stapeldiagramen.

jag tror också det, det kan inte vara sant att 40% tror att indien ligger i oceanen. [sad]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Funkar ju inte alls det, det är nog så dem ska kunna jämföra eller någonting

oj vilken fail, nu vet alla det [ops]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

oj vilken fail, nu vet alla det [ops]

[crazy] - let's sabotera mer


   
SvaraCitera

Videovåld:

Okej då är det nog så att vissa får stapeldiagram som är falska för att se om man lutar mot svaret som har högst antal svar i stapeldiagramen.

aah jag testa några gånger sen kom det en version med stapeldiagram. På vissa hade majoriteten gissat fel på så enkla frågor som majoriteten inte borde gissa fel på. Så det är något slags test.


   
SvaraCitera

Vem fan går på de här diagrammen egentligen?

Bild 3.png


   
SvaraCitera

Ska dem testa grupptrycket på "åsiktsfrågorna?" [shake]


   
SvaraCitera

eller så går det hela testet ut på att vi ska diskutera hur fail testet är, ur psykologiskt perspektiv. isf har de lyckats.[bigsmile][rolleyes]


   
SvaraCitera

synd att han som skapat testet tror att de som får se diagramen tror att dom är äkta. det är tydligt att dom är gjorda i excel och att han skulle sitta och göra om diagrammen och ladda upp dom efter varje gång nån har gjort testet är helt orimligt


   
SvaraCitera

passaro:

eller så går det hela testet ut på att vi ska diskutera hur fail testet är, ur psykologiskt perspektiv. isf har de lyckats.[bigsmile][rolleyes]

Tror det också, eller så är våra akademiker dummare än vad vi tror och det vore ju inte möjligt!


   
SvaraCitera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Det kanske går ut på att se hur vi påverkas av grupptryck, kanske bara är dom som tycker att UM.se är viktigt som får diagram eftersom det tydligen är viktigt för dom vad resten av UM tycker?

Jag orkade inte bry mig, jag gissade vad jag trodde var rätt.


   
SvaraCitera

Hahah<3


   
SvaraCitera

Fuck this shit, jag gjorde testet igen med helt andra uppgifter och ingenting ändras. Jag ska lista ut varför testet är så weird och varför vi ska göra det. Det är något mystiskt med det här. Jag känner på mig att något är fel. Jag känner mig iakttagen.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Jag ska lista ut varför testet är så weird och varför vi ska göra det. Det är något mystiskt med det här. Jag känner på mig att något är fel. Jag känner mig iakttagen.

[love]


   
SvaraCitera