Aviseringar
Rensa alla

En ryska som skriver till mig.


Ämnesstartare

Hej. Jag fick ett mail av en ryska här om veckan som jag tänkte: Det här kan inte var på riktigt, det är någon internetförsäljare som vill fånga mig och sälja något, men sedan så tänkte jag, WTH, for the lulz också svarade jag seriöst. Det bör nämnas att det var ett mail i vilket hon förklarade att hon gärna ville lära känna mig bättre och eventuellt ha någon form av förhållande. Nu har ryskan som är 31 år iallafall svarat och tycker inte att det är något fel att ragga på en kille som är 13 år yngre.

Ska jag fortsätta svara på hennes mail tills hon visar sina sanna avsikter eller ska jag låta bli?


   
Citera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ska jag fortsätta svara på hennes mail tills hon visar sina sanna avsikter eller ska jag låta bli?

Så länge du är medveten om att det ej är på riktigt och att hon bara fejkar för att komma åt dina pengar, så svara [cute] Köp ingen flygbiljett till henne bara [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

komma åt dina pengar,

ja ellerhur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

ja ellerhur!

Mm, jag vet allt hur mycket pengar herr Varg har på sitt sparkonto och jag kan lova man blir glad om man lyckas lura till sig den summan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Så länge du är medveten om att det ej är på riktigt och att hon bara fejkar för att komma åt dina pengar, så svara [cute] Köp ingen flygbiljett till henne bara [no-no]

Vilka pengar? :S:S:S:S Och nej, Tänker inte låta mig utnytjas pga pengar. Men skulle vara najs att vara hennes vän så att jag kan slagga hos henne om jag vill åka till moskva. [cool]

funboy1:

ja ellerhur!

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vilka pengar? :S:S:S:S

De som din far betalat tillbaka? [party]

Ensamvargen:

r. Men skulle vara najs att vara hennes vän så att jag kan slagga hos henne om jag vill åka till moskva.

Inte ens säkert att det är en kvinna! [wink] Eller att hon är rysk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

man blir glad om man lyckas lura till sig den summan

[smile], varför är du uppe så tidigitdt förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

De som din far betalat tillbaka? [party]

Dom rör INGEN! Inte ens jag. [blush]

Inte Gugge:

Inte ens säkert att det är en kvinna! [wink] Eller att hon är rysk.

Dåligt ifall den ej är rysk. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funboy1:

, varför är du uppe så tidigitdt förresten?

Tobbish har gått upp 04.50 varje dag, det har smittat av sig [mad] Och så ska vi på marknad och bussen går om en halvtimma [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Dom rör INGEN! Inte ens jag.

Kan ju ej hon veta [blush]

Ensamvargen:

Dåligt ifall den ej är rysk.

Mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Kan ju ej hon veta [blush]

Ska nog fortsätta for the lulz. [blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Ska jag fortsätta svara på hennes mail tills hon visar sina sanna avsikter eller ska jag låta bli?

Nej, det är väl bara en random internet hora som vill knulla fram pengar


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Köp ingen flygbiljett till henne bara

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

marknad

åå skulle också gått om jag kunnat [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också gå på marknad och ha exotiska mailvänner. [cry]


   
SvaraCitera