Aviseringar
Rensa alla

En sån här vanlig partnerskapslista


Ämnesstartare

Vet inte om jag gjort nån sån här.. Men nu när jag är lite äldre så har jag inte tid med trams längre (um gills inte som trams Rodnar)

If you wanna be my lover! (och girlfriend :$)

[] Du är söööööööööööööt +____________________+

[] Du skäms inte för din egen kropp eller så, är rimligt nöjd med dig själv Glad

[] Du luktar gott +___+

[] Du vill ha sex, typ hela tiden :$

[] Du står ut med att jag håller din hand, håller om din midja, kramar, kysser och tar på dig varje chans jag får Förvånad

[] Du är opryd och gillar att jag vill smaka på din kropp överallt Rodnar

[] Du är snuskig, mer än genomsnittet :$

[] Du kysser bra Blink

[] Du beredd på heta kyssar närsomhelst varsomhelst :$

[] Du är okej med att jag är ganska retsam Rodnar

[] Du gillar det rough :$$$$

[] Du gillar skägg

[] Du är fertil

[] Du är barnslig :3

[] Du dricker kaffe (:

[] Du säjer till på skarpen med en gång om det är något jag gör som sårar dig

(hoppas inte jag påbörjat en sån här list-våg på forumet nu)

Gör inte bara tråkiga kryss eller streck, skriv kommentarer i rutorna ist!


   
Citera
reben

kaffe va enda =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[] Du är söööööööööööööt +____________________+

[X] Du skäms inte för din egen kropp eller så, är rimligt nöjd med dig själv Glad

[] Du luktar gott +___+

[] Du vill ha sex, typ hela tiden :$

[] Du står ut med att jag håller din hand, håller om din midja, kramar, kysser och tar på dig varje chans jag får Förvånad

[] Du är opryd och gillar att jag vill smaka på din kropp överallt Rodnar

[] Du är snuskig, mer än genomsnittet :$

[] Du kysser bra Blink

[] Du beredd på heta kyssar närsomhelst varsomhelst :$

[] Du är okej med att jag är ganska retsam Rodnar

[] Du gillar det rough :$$$$

[] Du gillar skägg

[] Du är fertil

[/] Du är barnslig :3

[] Du dricker kaffe (:

[] Du säjer till på skarpen med en gång om det är något jag gör som sårar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha aa men uppskattar omtanken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[] Du är söööööööööööööt +____________________+

[] Du skäms inte för din egen kropp eller så, är rimligt nöjd med dig själv Glad

[] Du luktar gott +___+

[] Du vill ha sex, typ hela tiden :$

[] Du står ut med att jag håller din hand, håller om din midja, kramar, kysser och tar på dig varje chans jag får Förvånad

[] Du är opryd och gillar att jag vill smaka på din kropp överallt Rodnar

[] Du är snuskig, mer än genomsnittet :$

[] Du kysser bra Blink

[] Du beredd på heta kyssar närsomhelst varsomhelst :$

[] Du är okej med att jag är ganska retsam Rodnar

[] Du gillar det rough :$$$$

[] Du gillar skägg

[?] Du är fertil

[x] Du är barnslig :3

[/] Du dricker kaffe (:

[] Du säjer till på skarpen med en gång om det är något jag gör som sårar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ni.. åh :$ ni är ju män! (inte reb)

klart ni inte vill ha en sån relation med mej, åh duuuh :$$$$$$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heter det fruktsam menar du..? :$

df rqp: fertil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
heter det fruktsam menar du..? :$

va? jag menar det man per kutym menar med frågetecken i såna här listtrådar, dvs: "jag vet inte, kanske?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: va? jag menar det man per kutym menar med frågetecken i såna här listtrådar, dvs: "jag vet inte, kanske?"

sa ju att ni inte skulle göra så... Läste du inte pojk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tänker inte svara på denna fråga som protest mot den extremt fula smilyn] Du är söööööööööööööt +____________________+

[det tycker jag väl. försöker undvika kroppshets] Du skäms inte för din egen kropp eller så, är rimligt nöjd med dig själv Glad

[har alltid undrat detta själv. vet icke. försöker i alla fall och det duger tycker jag.] Du luktar gott +___+

[ja. så länge inte relationen bygger på sex så får det vara hur mycket sådant som helst] Du vill ha sex, typ hela tiden :$

[lätt. gillar beröring. gillar att beröra också.] Du står ut med att jag håller din hand, håller om din midja, kramar, kysser och tar på dig varje chans jag får Förvånad

[är inte pryd.] Du är opryd och gillar att jag vill smaka på din kropp överallt Rodnar

[blir äcklad av folk som överexponerar sex och ska visa hela världen att de är sexuellt aktiva - JA VI FATTAR. vet inte vad detta har med frågan att göra, för att återgå till ämnet: är ganska medelsnuskig tror jag] Du är snuskig, mer än genomsnittet :$

[jag är sjukt bra på det] Du kysser bra Blink

[vill inte bli avbruten med en kyss (äcklig härskarteknik) och tycker det är oattraktivt med folk som inte kan "välja sina tillfällen". är du vettig och kan avgöra sådana saker själv så överraskas jag gärna] Du beredd på heta kyssar närsomhelst varsomhelst :$

[om du är ok med att jag också är det och om du respekterar gränser] Du är okej med att jag är ganska retsam Rodnar

[ja] Du gillar det rough :$$$$

[på rätt ansikte, ja fett mycket!] Du gillar skägg

[ja] Du är fertil

[hatar barn] Du är barnslig :3

[ja men inte maniskt. så glad att jag kan överleva utan kaffe. ser det som en stor vinst] Du dricker kaffe (:

[ja. tro aldrig annat.] Du säjer till på skarpen med en gång om det är något jag gör som sårar dig


   
SvaraCitera
time
 time

[inte så värst] Du är söööööööööööööt +____________________+

[nja] Du skäms inte för din egen kropp eller så, är rimligt nöjd med dig själv Glad

[förutom när jag just rökt] Du luktar gott +___+

[x] Du vill ha sex, typ hela tiden :$

[x] Du står ut med att jag håller din hand, håller om din midja, kramar, kysser och tar på dig varje chans jag får Förvånad

[inte min stjärt] Du är opryd och gillar att jag vill smaka på din kropp överallt Rodnar

[x] Du är snuskig, mer än genomsnittet :$

[det har 95% sagt] Du kysser bra Blink

[x] Du beredd på heta kyssar närsomhelst varsomhelst :$

[beror på om det är snällt retande eller elakt] Du är okej med att jag är ganska retsam Rodnar

[ja men du förstör det med alla generade smileys, stå för din åsikt tickstart] Du gillar det rough :$$$$

[x] Du gillar skägg

[x] Du är fertil

[DU KAN VA!] Du är barnslig :3

[kliver inte ur sängen förrän min första kopp] Du dricker kaffe (:

[xxx] Du säjer till på skarpen med en gång om det är något jag gör som sårar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

sa ju att ni inte skulle göra så... Läste du inte pojk!

ah sry, ska ändra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[nej, vedervärdig och hemsk] Du är söööööööööööööt +____________________+

[pendlar mellan jättenöjd och totalt missnöjd] Du skäms inte för din egen kropp eller så, är rimligt nöjd med dig själv Glad

[nä] Du luktar gott +___+

[nä ganska sällan o ingen jävla press tack] Du vill ha sex, typ hela tiden :$

[asså inte just du... men någon, ja, kanske] Du står ut med att jag håller din hand, håller om din midja, kramar, kysser och tar på dig varje chans jag får Förvånad

[känns inte direkt nödvändigt. men det är visserligen lite konstigt att vissa delar av kroppen ska vara tabu men det är också verklighet.] Du är opryd och gillar att jag vill smaka på din kropp överallt Rodnar

[ironiserar över det absurda i sex... räknas det som snusk?] Du är snuskig, mer än genomsnittet :$

[är förmodligen skitdålig på det] Du kysser bra Blink

[nej, skäms över att visa affektion offentligt av totalt irrationella skäl] Du beredd på heta kyssar närsomhelst varsomhelst :$

[nej hatar när folk är retsamma på riktigt...] Du är okej med att jag är ganska retsam Rodnar

[NEJ] Du gillar det rough :$$$$

[nej? ä väl ingen bög helle :P] Du gillar skägg

[venne] Du är fertil

[JA] Du är barnslig :3

[iblann'] Du dricker kaffe (:

[oftast icke, brukar istället hämnas genom att låta den defekt hos dig som förorsakat kränkningen bestå... finns säkert enklare sätt att säga det där.] Du säjer till på skarpen med en gång om det är något jag gör som sårar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh ni är så mysiga som svarar!

koalan: tänker inte svara på denna fråga som protest mot den extremt fula smilyn

meh :$

koalan: det tycker jag väl. försöker undvika kroppshets

mmh bra, sånt kan va devastating för förhållanden faktiskt, även fast man ba tror de handlar om en själv..

koalan: har alltid undrat detta själv. vet icke. försöker i alla fall och det duger tycker jag (luktfrågan)

inte me parfym väl! Förvånad

koalan: ja. så länge inte relationen bygger på sex så får det vara hur mycket sådant som helst

mm ne klart den ej ska!

koalan: blir äcklad av folk som överexponerar sex och ska visa hela världen att de är sexuellt aktiva - JA VI FATTAR. vet inte vad detta har med frågan att göra, för att återgå till ämnet: är ganska medelsnuskig tror jag

haha, aa ne det lär jag inte göra mig skyldig till :$ snuskar inte så mycke in public, och speciellt inte inför folk ja känner

koalan: vill inte bli avbruten med en kyss (äcklig härskarteknik) och tycker det är oattraktivt med folk som inte kan "välja sina tillfällen". är du vettig och kan avgöra sådana saker själv så överraskas jag gärna

utövar inte härskartekniker +_+ hoppas jag alltså. men alltså vill tro jag är bra på välja tillfällen men felar säkert där med :$
Hej du!

timeisrunningout: nja] Du skäms inte för din egen kropp

Hjärta gör ej. Och vadå inte söt förresten, gu virrpanna :$

timeisrunningout: inte min stjärt

+__+ nehe va synd :$$$$$$$$

timeisrunningout: beror på om det är snällt retande eller elakt

Ledsen mm ja alltså det är ju meningen de ska va snällt. Men ibland inser man inte vad en annan person är känslig mot.. De därför ja vill man ska säja till direkt!!!! (:

timeisrunningout: ja men du förstör det med alla generade smileys, stå för din åsikt tickstart

okej! (:

mm försöker alltså inte playa er båda eller nåt, tycker ba de kul prata me folk och få feedback :$ kram på er!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: inte me parfym väl!

nej!!! sabun dan air. gissa vad jag sa där vavavavava. 

Tickstart: inte playa er båda eller nåt

jo det gör du. ljug ej. 


   
SvaraCitera