Aviseringar
Rensa alla

En Snabbis.


Ämnesstartare

Jag stod och pratade med Frida, min bästa vän då jag helt plötsligt kände en hand på varsit av mina bröst.
Jag vände mig snabbt om och såg James, min förre detta pojkvän.
- Va f*n gör du? snäste jag
- Känner på dina pattar, svarade James.
- Äckel, svarade jag o gick iväg.

På kvällen fick jag ett sms av James:
Förlåt för idag, skulle du vilja träffa mig om 20 minuter utanför mig?
Jag svarade snabbt med att jag ville det.
Även om jag inte tyckte om det han gjort i skolan på dagen så va jag fortförande kär i honom och i byxorna kände jag hur fittan va våt.

Jag stod utanför James port och frös. Jag hade alldeles för lite kläder på mig, endast ett par hotpants och ett linne och det regna. Efter någon minut kom James och då va jag redan helt genom blöt. Jag kollade ner mot mina bröst och såg att man tydligt såg min bh.
- Ehe, jag är lite blött.., stamma jag.
- Det gör inget, du kan få låna något hos mig, Svarade James.
- Bra, svarade jag.
Vi gick upp till lägenheten.
- Vi är ensama, Sa James och log.
- Bra, men vad ska vi göra då? Frågade jag.
- Kolla på film? Frågade James

fortsättning kommer...


   
Citera

*väntar spänt på fortsättningen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... [tired]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

sexigaste sexhistorian jag läst


   
SvaraCitera

jag har hört denna förut.
men den är skön [love]


   
SvaraCitera
Tyrael

sexy as modafoka


   
SvaraCitera

[wink]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va detta en riktig händelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Va detta en riktig händelse?


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsättning.

- Okej visst, Svarade jag
- Men först måste du ha någon ny tröja på dig, kom så går vi in i mitt rum och ser vad vi kan hitta.
James gick mot sitt rum och jag följde efter.
Han börja rota i sin garderob och tog efter ett tag fram en skjorta.
- Här. Vad vill du se för film? Frågade han och gav mig skjortan.
- Tack. Det spelar ingen roll du kan välja, Svarade jag och tog emot skjortan.
- Okej, jag går och letar upp någon film medans du byter om, Svarade James och försvann till vardagsrummet.
Jag tog av mig mitt linne och satte på mig skjortan jag lämnade de tre översta knapparna oknäppta och gick sedan ut till vardags rummet.

Jag satte mig i soffan medans James höll på med Dvd:n.
- Sådär, det blev någon skräckis, Sa han och satte sig bredvid mig.
Filmen började den verkade rätt bra.
Efter ett tag kände jag mig trött och la mig ner i soffan med fötterna i James knä.
James börja smeka mina ben, först bara nere vid smalbena med arbetade sig sedan upp mot låren. Jag tyckte det va oerhört skönt och ansträngde mig för att inte stöna.
Helt plötsligt tog han min fot och stoppade tårna i sin mun och börja suga på dom. Efter ett tag tog han ut dom ur munnen och börjde sig över mig. Han börja kyssa mig vid halsen samtidigt som han börja knäppa upp skjortan.
- Kan vi inte lägga oss i sängen? frågade James.
- Visst, svarade jag och vi gick till sängen.
Väll vid sängen började James klä av mig.
Efter ett tag satt jag bara i underkläder.
Han drog ner trosorna och bad mig sätta mig över honom så att han kunde slicka fittan.
Jag gjorde som han sa. Det va så oerhört skönt. Jag va nära orgasm då han slutade och drog ner sina kalsonger.
Hans kuk va oerhört stor och pekade rakt ut.
- Ta av dig BH:n och lägg dig på rygg, beodrad han.
Jag gjorde som han sa.
Han la sig över mig och börja smeka mina börst och slicka på dom, jag va helt avslappnad då jag helt plötsligt kände ett stöt i min fitta. James hade lurat mig och stöt in kuken i mig mitt under allt. Jag stönade högt och James börja stöta sakta. Varje gång kan stöte stönade jag högt.
Efter ett tag börja han vilt rida mig och han verka orka rätt länge och jag kände hur jag snart skulle brista ut i orgasm. Han red mig ännu fortare och sen va orgasmen ett faktum. Hela kroppen börja skaka och fittmusklena kramade kuken hårt.
James stannade upp och hade kvar kuken i mig ett tag. Sen tog han ut den och försvann utan att säga något jag låg kvar på sängen och stirrade upp i taket och undrade vart James gått.
Efter ett tag kom han tillbaka med en enorm dildo.
- Syrrans, flinade han.
Dildon va hur stor som hellst och James som tänkte stoppa in den i mig satte sig mellan mina ben. Jag blev orolig över hur jag skulle kunna få in den med James tveka inte han börja trycka den mitt min fitta, det gjorde riktigt ont för att den va så stor. Jag kämpade mott tårarna, men efter ett tag kände jag hur den va inne. Jag kände mig ordentligt utfylld och njöt utav det, men James tyckte inte att det räkta. Han satte på vibrationen i dildon och den börja skaka sakta. Han börja dra den ut och in i mig och ökade vibrationerna efter ett tag.
Jag börja jucka emot den och beordra James att dra in och ut den snabbare. Varje gång han tryckte in den så kom den in i fittans botten och jag stöna högt. James verkade njuta av att se mig njuta.
Efter ett tag orkade jag inte mer och bröt ut i en Orgasm till.
Fittmusklerna kramade om dildon som James drog ut. Sen började han slicka upp alla fittsafter dom kommit ur mig..

Slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Juste.. jag va fjorton år och han femton och det va min första gång. Det är en sann berättelse


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera