Aviseringar
Rensa alla

En stark resa


Ämnesstartare

Att det är låga krav

kennyman: tycker inte vad?

Rejmond D Röjter: Tror att de gör sig till till en hög grad.

🙁 alla verkar tro det.. Alla förutom jag, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Att det är låga krav

På vilket sätt är det inte låga krav?


   
SvaraCitera
Lounge

debepe: Klart de klippt ihop en massa, tycker inte man behöver vara extra uppmärksam för att lägga märke till det.Själv tror jag att de är sådär i det verkliga livet. Tror knappast att Morgan är mindre stel eller att Ola~ är på ett annat sätt. De båda verkar heller inte vara särskilt duktiga på att improvisera eller skådespela.håller med=)

nä krävs väll inte så mkt improvasion när de klipper hej vilt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är egentligen relativt men jämfört med en del program är inte detta ett program med låga krav, särskilt när det inte passar alla... Man måste ha en särskild humor, tror jag, för att finna det roande.

kennyman: På vilket sätt är det inte låga krav?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Det där är egentligen relativt men jämfört med en del program är inte detta ett program med låga krav,

att de ska göra olika turistaktiviteter och prata knagglig engelska är väl ett synnerligen enkelt upplägg och rätt låga krav på underhållning för tittarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm, jo, kanske men tycker det verkar tråkigare att följa tråkiga människors liv på tv... Eller typ skratta åt djur som är gulliga eller folk som ramlartittar hellre på bönder som inte kan engelska och har udda personlighetsdrag, dessutom utforskar de olika länder... Tycker det är underskattat, verkar inte vara många som ens klassar det som underhållning, de fattar nog inte grejen.

isola: att de ska göra olika turistaktiviteter och prata knagglig engelska är väl ett synnerligen enkelt upplägg och rätt låga krav på underhållning för tittarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ointressanta människor* ist för tråkiga. morgan & olaconny har två utmärkande personligheter


   
SvaraCitera