Forumet - En storleksfråga, del 2

En storleksfråga, del 2

83 0 32
Del ett slutade med att de flesta röstade på att den var stor, med normalstor på god andraplats. Eftersom jag ser den tråden som död nu kommer här uppföljaren!

Den här gången handlar det förstås inte om storleken, utan om konsistensen, det vill om det är granit eller mjukglass.

Här är länken till bilden:

http://img714.imageshack.us/img714/7797/posesa.jpg

Jag postar den inte direkt eftersom proportionerna har en tendens att bli missvisande om bilden läggs in här på sidan.

Precis som i del är det bara en stillbild på en låtsasrumpa, så väljs det alternativ du TROR passar bäst. Vad den ser ut att vara helt enkelt.

Spana också in:

framtidstron är död:

Vhfaj, du kan inte smita ifrån ditt klitoriscitat. Det följer nu mer mig vad jag än skriver. Snart vet alla att du egentligen är P14 som bara skriver sånt strunt du ser dom stora pojkarna göra!

Jag vet att det är extremt lätt att göra sig lustig över någon som är allmänt hatad bara för att höra in i lemming-gänget, men tro't eller ej... jag är närmare 30.
vhfaj:

Varför är du så nyfiken?

För att dina åsikter om kvinnor och kvinnokroppen överensstämmer mer med ett sånt där idiotpucko som ställer upp på typ MTV:s room raiders än en svensk medelsvenssonkille, när det sen framkommer att din erfarenhet av både kvinnor och kvinnokroppen är mycket bristfallig så blir jag så klart nyfiken på vem du egentligen är.

Men nu förstår jag varför din bild av kvinnor är så snedvriden. Du tar till dig en attityd som råder i amerikansk smäckmedia ohälsosamt mycket och saknar egen erfarenhet.

[y]
farbror gugge:

Fläskig (Du röstade på detta alternativ)

Det säger ju du om alla rumpor! [bigsmile]

framtidstron är död:

För att dina åsikter om kvinnor och kvinnokroppen överensstämmer mer med ett sånt där idiotpucko som ställer upp på typ MTV:s room raiders

Här har man förutfattade meningar ser jag.