Forumet - En super tampong räcker 2 timmar

En super tampong räcker 2 timmar

1749 0 38

Spana också in:

Miuuw:

Kan ha största tampongstrl + den "bästa" bindan och ändå kan det läcka igenom byxorna t.o.m.

[chocked] och jag som tänkte klaga.

Jag har tur antar jag. Enligt mit är det alltid för mycket eftersom jag gärna vill bli av med den på heltid för resten av mitt liv. Tips på hur det skulle kunna ske? Nej inte ppiller eller prevmedel jag vill tabort mensen för evigt!
Tilda1988:

menskopp

ne tack :p , har lite fobi för blod , iaf sånna mängder, räcker o se hur vattnet blir illrött i toan när man pissar så..

Capture:

så om du tycker att det är väldigt jobbigt är det kanske något att överväga.

mjo men hade p-plåster från början, men blev allergisk , eller ja , huden tyckte inte om det typ.. sen hade jag p-stav , fick mens när man börjat "mysa" lite (-.-) så den kom när den vill typ o fick världens humör.. går på medicin på allt med ju, så det gör inte det bättre heller precis. nu har jag dock p-ring , tycker inte om o behöva ha nåt i fittan 24/7 , (tampong mensveckan , resten ringen då) så skönt då man slipper ha nåt där liksom :( .. o går redan på piller ju, så orkar inte ta fler :/ skulle glömma med..
lemuu:

o går redan på piller ju, så orkar inte ta fler :/ skulle glömma med..

Du tror inte att det blir enklare att komma ihåg då? Är ju bara att du tar alla på samma gång?

Men tja, du kan ju alltid prata med någon på UM om p-spruta? Den tar man var tredje månad hos ungdomsmottagningen, och oftast försvinner mensen helt. De brukar inte ge den till folk under 18 men de gör vissa undantag. Det skadar ju inte att ge det en chans i alla fall. [smile]