Aviseringar
Rensa alla

en svår nöt att knäcka?


Ämnesstartare

Hej det var för kanske 2 år sedan jag träffade en tjej som verkligen gillade mig och jag gillade henne också men vi var inte alls ihop länge för jag hade inte tid och beslöt mig för att vi bara skulle vara vänner.
Efter det snackade vi lite då och då och efter kanske 1 månad har vi inte snackat ända fram tills idag. Jag har fått känslor för henne igen men hon har haft typ 2 pojkvänner och har gjort slut med en nyligen.
Jag vet inte hur man skulle kunna få kontakt med henne och isåfall vad man skulle säga för att gilla mig igen som hon gjorde förr? jag tror hon har tagit bort min msn men ändå om det finns andra sidor på internet hon är medlem på så vet jag inte ens vad jag ska skriva det låter bara dumt att säga hej efter all den här tid. Ingen som har nåt bra förslag, gärna tjejer tack.


   
Citera
Ämnesstartare

Skaffa jobb i en matbutik vettja, kan funka om hon kanske kommer och handlar där någon dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

freeme:

det låter bara dumt att säga hej efter all den här tid.

Ett hej räcker gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Skaffa jobb i en matbutik

den var bra, kan funka [wink]

Ilikepieee:

Ett hej räcker gott

ja men undra vad hon kommer skriva då? "stick härifrån"?
känns som om jag måste komma med världens bästa citat för att få henna att bara börja prata med henne. jag vet inte om ni varit i samma situation som mig men det är det svåraste för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

freeme:

jag vet inte om ni varit i samma situation som mig men det är det svåraste för mig.

För mer än ett år sedan, jag var fortfarande singel, så höll jag på med en ett tag tills hon plötsligt bara sket i mig.
Visst, tänkte jag.
Sen nu i somras skrev hon hej på MSN och sa att hon var ledsen för hur hon uppträtt osv ~
Jag sa att jag är i ett lyckligt förhållande nu så du kan fara åt fan.

Men du kan ju prova i alla fall, alla är inte som jag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Jag sa att jag är i ett lyckligt förhållande nu så du kan fara åt fan

haha aa sånt händer [smile]

men just med henne vet jag att vi är perfekt och jag vill bara inte bli dissad för då får jag henne aldrig...jag vet inte fan vad svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

freeme:

men just med henne vet jag att vi är perfekt och jag vill bara inte bli dissad för då får jag henne aldrig

Jag hoppas hon också tycker detsamma, annars är du ett äckligt psyko.


   
SvaraCitera

Jag gjorde så en gång att jag skrev till en tjej som jag inte haft kontakt med på ett och ett halvt år kanske. Konversationen löd ungefär såhär:

Jag: "Hej"
Hon: "Oj"

[bigcheers]


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Jag gjorde så en gång att jag skrev till en tjej som jag inte haft kontakt med på ett och ett halvt år kanske. Konversationen löd ungefär såhär:

Jag: "Hej"
Hon: "Oj"

[bigcheers]

Är du min dubbelgångare? [bigsmile]

Aja, dra in på nån sida och skriv/smsa om du har nummer eller nåt sånt. Jag drog in på bdb och gjorde det. Nu är det bara att vänta o se 🙂


   
SvaraCitera

det är väl bara att skriva nåt som får igång konversationen.
typ "hej, det var längesen" sen flyter det väl bara på [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera