Aviseringar
Rensa alla

En svensk tvåstatslösning?


Ämnesstartare

Blivande_japan: flytta till danmark eller dylikt och ta med dig dina partikamrater plz.

Svenskar kan inte få asyl i Danmark tyvärr 🙁 ge oss Gotland så drar jag ikväll.

S3ON: vilken är det?

Hela Journalistkåren och alla som varit aktiva i sjuklövern och förstört det här landet.


   
SvaraCitera

Sheriffen: Svenskar kan inte få asyl i Danmark tyvärr 🙁 ge oss Gotland så drar jag ikväll.

"Svenska och nordiska medborgare behöver inget arbetstillstånd för att arbeta eller bo i Danmark."
http://www.oresunddirekt.se/guider/flytta-till-danmark
varsågod det är bara att åka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: varsågod det är bara att åka.

Jag gillar inte danska. Jag vill leva i ett svenskt Sverige som följer SDs partiprogram i detalj.


   
SvaraCitera

SD:are kan gott och väl få typ Uppland eller Närke.


   
SvaraCitera

Ser inte hur "PK-sidan" överhuvudtaget skulle få samhället att gå runt utan SD-väljare. Så många arbetare, sjuksköterskor och egenföretagare som verkligen sliter för att få det här samhället att gå runt som deras samhälle skulle sakna. För att inte tala om alla poliser. 

Man kan ju inte få ett samhälle att gå runt på bara genusvetare och konstnärer.


   
SvaraCitera

Niklas:
Ser inte hur "PK-sidan" överhuvudtaget skulle få samhället att gå runt utan SD-väljare. Så många arbetare, sjuksköterskor och egenföretagare som verkligen sliter för att få det här samhället att gå runt som deras samhälle skulle sakna. För att inte tala om alla poliser. 

Man kan ju inte få ett samhälle att gå runt på bara genusvetare och konstnärer.

asså, jag spenderar 8h/dag på sjukhus och det är ett undantag att personalen (läkare, sjuk-/undersköterskor) har svenska namn. men ni kanske klarar er utan vård?


   
SvaraCitera

Gör Stockholm, Malmö och alla invandrarområden självständiga, sen kan vi i Svenskfinland och Åland ansluta oss till Sverige 🙂


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Svenskar kan inte få asyl i Danmark tyvärr 🙁 ge oss Gotland så drar jag ikväll.

Hela Journalistkåren och alla som varit aktiva i sjuklövern och förstört det här landet.

svenskar behöver inte asyl i danmark.


   
SvaraCitera

Israel finns för rika judar i USA ville visa sin makt, det är så långt ifrån en bra lösning som det går. 


   
SvaraCitera

Tycker personligen Götaland och Skåneland borde bli egna länder som ingår i en union med varandra. Malmö får bli en självständig stadsstat/fristad för flyktingar.
Vi skulle klara oss så mycket bättre utan de kommunistiska halvfinnarna i norr och miljömupparna i Stockholm. I och för sig finns det extremt mycket vänsterfolk/miljömuppar i Göteborg men de skulle nog kunna marginaliseras på något sätt.


   
SvaraCitera

Kalle97: sen kan vi i Svenskfinland och Åland ansluta oss till Sverige 🙂

nej du, det där talar du inte om


   
SvaraCitera

Flytt till Gotland.

Kommer:
Sheriffen
Niklas

Kanske:


   
SvaraCitera
time
 time

Kalle97:
Gör Stockholm, Malmö och alla invandrarområden självständiga, sen kan vi i Svenskfinland och Åland ansluta oss till Sverige 🙂

Håll Åland utanför detta, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Håll Åland utanför detta, tack.

Åland som är så Åländskt och inte mångkulturellt. Älskar Åland då min farmor har hus där och var där varje sommar när jag var liten.


   
SvaraCitera

svalbard annars, kanske? viking-style. 


   
SvaraCitera