Aviseringar
Rensa alla

En till DSi tråd


Ämnesstartare

En kompis har sagt att jag kan köpa hans DSi för 2000kronor, då får jag med flashcard, 4gb SD kort, batteri grej som gör så att man kan spela längre, samt sladdar så man kan ladda den på datorn och så. Han har kvitto och original förpackningen kvar och den är bara drygt 1 månad gammal. Sparar drygt 850 kronor om jag jämför med vad det skulle kosta att köpa en ny med dom tillbehören. Borde jag köpa den av honom? Ska prova att pruta ner priset lite, till 1700-1800.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det känns inte som att DSi är värd priset, faktiskt. De spel som utnyttjar de nya funktionerna är inte så värst bra, och väldigt få.

Köp en DSlite istället. Flashkort kostar väl bara 400 eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det känns inte som att DSi är värd priset, faktiskt. De spel som utnyttjar de nya funktionerna är inte så värst bra, och väldigt få.

Jag är ganska osäker på vad för funktioner DSi har utöver något större skärm och kamera än DS lite, men om jag köper en lite + flashcard så blir det nästan 2000, och då kan jag lika gärna köpa en DSi av min kompis.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag är ganska osäker på vad för funktioner DSi har utöver något större skärm och kamera än DS lite, men om jag köper en lite + flashcard så blir det nästan 2000, och då kan jag lika gärna köpa en DSi av min kompis.

Ja köp DSi:et tycker jag, om det är i fint skick, men det bör det ju vara.[y]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag är ganska osäker på vad för funktioner DSi har utöver något större skärm och kamera än DS lite, men om jag köper en lite + flashcard så blir det nästan 2000, och då kan jag lika gärna köpa en DSi av min kompis.

Shit, är det fortfarande så dyrt? Jag köpte ju mitt lite för 1200 eller något sånt för ett och ett halvt år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

om det är i fint skick

Jo det var det sist jag provade hans DSi, ska be få se det igen innan jag köper det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Shit, är det fortfarande så dyrt?

Billigast på pricerunner är 1390, + ett flashcard och ett SD kort så blir det nästan 2000.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Billigast på pricerunner är 1390, + ett flashcard och ett SD kort så blir det nästan 2000.

Gött, då kan du lika gärna köpa din kompis dsi [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Gött, då kan du lika gärna köpa din kompis dsi [y]

aristoteles:

Ja köp DSi:et tycker jag

Ja det får blir så tror jag. Tack, jag har väldigt svårt för att bestämma mig för någonting själv.


   
SvaraCitera

seså, köp.
Om det blir fail så skyller du på aristoteles, det fungerar alltid[no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

seså, köp.
Om det blir fail så skyller du på aristoteles, det fungerar alltid[no-no]

Du är alltid elak mot mig. ditt as![mad]


   
SvaraCitera

aristoteles:

Du är alltid elak mot mig.

[sad] Det är så jag visar min uppskattning, flåt.

aristoteles:

ditt as!

You make me blush [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det är så jag visar min uppskattning, flåt.

Vet att du älskar mig[blush]

Nintendo:

You make me blush [blush]

[wink]*spank*


   
SvaraCitera

aristoteles:

Vet att du älskar mig

Mmm, kom hit [wink]

aristoteles:

*spank*

Sådant gillar jag [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Sådant gillar jag [wink]

I know you do[wink]

Nintendo:

Mmm, kom hit [wink]

Raawr[wink]


   
SvaraCitera