Aviseringar
Rensa alla

en tjej som har one night stands när hon känner för det


Ämnesstartare

Men vadfasen....... om man någonsin tycker att någon är "slampig" (om man nu inte missuppfattat allt och tror att det är ngt positivt och inte alls förtryckande) så är man en misogyn skit. Vad är det för muppar som röstat ja???????+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle tycka om det


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:
jag tycker att de som röstat på alternativ tre ska komma med förklaringar.

+1 Slampa är ett misogynt skällsord. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Men vadfasen....... om man någonsin tycker att någon är "slampig" (om man nu inte missuppfattat allt och tror att det är ngt positivt och inte alls förtryckande) så är man en misogyn skit. Vad är det för muppar som röstat ja???????+

https://www.flashback.org/t2302317


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.......:

https://www.flashback.org/t2302317

 flashisarna kan man alltid lita på minsann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

du får vara mer målande i dina beskrivningar. det är ju lite mer än en gång i veckan, men har hon sex utöver det? om inte, tröttnar hon inte på att ha sex med randoms hela tiden? om det är det enda sex hon har så skulle jag säga att hon förmodligen har någon aversion för att knyta känslomässiga band till andra personer.

nej, hon har inte sex utöver det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En äkta alfa-hona reder sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

 flashisarna kan man alltid lita på minsann

flashback är ett tillhåll för bittra män. har du psyket att ta dig dit och försöka tala dom till rätta?

å andra sidan klagas det mycket på killar också. här och på familjeliv. killar ska tydligen vara svin. det är alltid exets/pojkvännens fel om man ska tro på er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En riktig alfahona reder sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slava:

flashback är ett tillhåll för bittra män. har du psyket att ta dig dit och försöka tala dom till rätta?

naj skulle kanske göra men det är ju ett suicide mission


   
SvaraCitera
Paseo

ceka92: det är bra att hon gör vad hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

naj

vad hade du tyckt om dom hittade till um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slava:

vad hade du tyckt om dom hittade till um?

illaaaaa


   
SvaraCitera

ceka92:

nej, hon har inte sex utöver det.

skulle mest tolka det som oförmåga eller ointresse att ha meningsfulla kärleksrelationer.


   
SvaraCitera

Tjejer får väl knulla och ha one night stands om dom känner för det lika väl som killar TYCKER JAG. Ingen ska bli kallad slampa osv för det...


   
SvaraCitera