Aviseringar
Rensa alla

En tråd för alla oss som känner att vi har kört fast i livet.


Ämnesstartare

reben:

vet ej. testa söka nytt jobb och ställ dig i bostadskö

Kostar ju att stå i bostadskö och jobbet håller mig samtidigt vid liv…kärleken då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får en broderlig kram från lillsyrran här. det ordnar sig, det gör det alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
du får en broderlig kram från lillsyrran här. det ordnar sig, det gör det alltid

Jo det löser sig. Det kommer fixa sig till slut etc. Tack, bror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till alla vilsna shälar mvh timbuktu


   
SvaraCitera

plugga? sök nytt jobb, kanske på andra ställen, så du kan bo i andra hand någonstans? ryck upp dig där du är lärling nu och slarva inte? passa på o spara pengar? ställ dig i gratis bostadskö? du behöver inte en flickvän just nu, du behöver fokusera. att ha en partner kräver tyvärr tid och energi, även om man har en bra sådan som stöttar en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
plugga? sök nytt jobb, kanske på andra ställen, så du kan bo i andra hand någonstans? ryck upp dig där du är lärling nu och slarva inte? passa på o spara pengar? ställ dig i gratis bostadskö? du behöver inte en flickvän just nu, du behöver fokusera. att ha en partner kräver tyvärr tid och energi, även om man har en bra sådan som stöttar en.

Finns det gratis? Jag spar ju men ibland går det åt för mycket pengar på krogen. Bor på landet också så åker mycket taxi. Varför ska då alla andra få gänga sig och inte jag?


   
SvaraCitera

Stekaren: Finns det gratis? Jag spar ju men ibland går det åt för mycket pengar på krogen. Bor på landet också så åker mycket taxi. Varför ska då alla andra få gänga sig och inte jag?

Det vet jag inte, vet att det finns det i t.ex. Uppsala osv. Du kan alltid googla.

Du får ju dra ner på krogen och taxiåkandet, skaffa en cykel eller försök att åtminstone halvera dina utgångar. Det går åt något förbannat mycket på såna saker, det syns på sparkontot... försök ägna dig åt annat istället. Du måste ju kunna spara och ha en budget om du vill flytta hemifrån och klara dig med fasta avgifter och ansvar.

Det är ju helt upp till var och en, vissa klarar det bättre än andra men det är tidskrävande. Jag tycker inte du ska stoppa något ifall det händer, men låt det inte ta upp din tid så att du går omkring och tänker på det eller aktivt letar varje helg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Det vet jag inte, vet att det finns det i t.ex. Uppsala osv. Du kan alltid googla.

Du får ju dra ner på krogen och taxiåkandet, skaffa en cykel eller försök att åtminstone halvera dina utgångar. Det går åt något förbannat mycket på såna saker, det syns på sparkontot... försök ägna dig åt annat istället. Du måste ju kunna spara och ha en budget om du vill flytta hemifrån och klara dig med fasta avgifter och ansvar.

Det är ju helt upp till var och en, vissa klarar det bättre än andra men det är tidskrävande. Jag tycker inte du ska stoppa något ifall det händer, men låt det inte ta upp din tid så att du går omkring och tänker på det eller aktivt letar varje helg.

Jag försöker och försöker, jag har prövat ALLT! Är det för mycket begärt att bara vilja leva ett vanligt svenssonliv och iallafall ha nåt att kämpa för? Inte för att jag bara ligger på soffan nu men jag vill iallafall ha en anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

till alla vilsna shälar mvh timbuktu

lol den handlar om abort 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

lol den handlar om abort 

syftade på refrängen..............................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abochrt

svarta düvor dükochr o liljor fenns ente mechr

timbaktoo 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hrurdsec mpypthrbkht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fler onödiga meddelande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krumbuktu diakito


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

syftade på refrängen..............................

vet................................................


   
SvaraCitera