Aviseringar
Rensa alla

EN TRÅD FÖR DIG SOM RÖKER


Satrid
Ämnesstartare

Hej!!!! Alla RÖKARE. Här kan vi prata om allt som har med tobak att göra. Jag undrar varför ni började röka från första början? Hur länge ni rökt? Om ni känner er äckliga ibland, eller om det aldrig varit jobbig att vara en rökare? Är ni snåla med era cigaretter, eller generösa och bjuder folk hej och vilt? Berätta allt!!


   
Citera

klart jag bjuder, är kommunist


   
SvaraCitera

varför just tobak? finns annat o röka..


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

ditt bästa jag: klart jag bjuder

Jag bjuder inte folk som är helfrämlingar.....................


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
varför just tobak? finns annat o röka..

Vet jag väl, du får göra en tråd om det!!!


   
SvaraCitera

Började röka för att lindra halsen efter för mycket skrikande i hockeyklacken.

Har rökt i tre till fem år beroende på hur man räknar.

Det är jobbigt att vara rökare när man sitter på föreläsningar om hur lungan fungerar. Annars är det rätt lungt (höhö).

Självfallet bjuder jag, cigaretter bör cirkulera i en utopisk gåvoekonomi.


   
SvaraCitera

Jag bjuder gärna, ciggaretter är både jättebra när man är social och antisocial. Att ha ett heart to heart i ett moln av rök eller bara gå ifrån all skit och koppla av på balkonjäveln.


   
SvaraCitera

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:
Började röka för att lindra halsen efter för mycket skrikande i hockeyklacken.

Har rökt i tre till fem år beroende på hur man räknar.

Det är jobbigt att vara rökare när man sitter på föreläsningar om hur lungan fungerar. Annars är det rätt lungt (höhö).

Självfallet bjuder jag, cigaretter bör cirkulera i en utopisk gåvoekonomi.

lol


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Finns inget skönare än att sätta sig i fönstret med en kopp nybryggt och röka i nattkylan.

också nice att ha en anledning att tilltala någon av snyggingarna i gran porten när en planerat dåligt och vice versa..


   
SvaraCitera

Satrid:

Jag bjuder inte folk som är helfrämlingar.....................

jag gör

elr om folk klagar på att de inte har eller när jag ser hemlösa leta fimpar utanför polishuset klart man bjuder 


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

dazed: Jag bjuder gärna

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!: Självfallet bjuder jag

Men alltså om man har så lite pengar som jag har? Känner mig dum som snålar med cigaretterna. Men vet ej, bjuder på öl och allt annat möjligt.... men cigaretterna... bjuder ju lätt folk jag känner, men främlingarna just. Hmm


   
SvaraCitera

Satrid:

Men alltså om man har så lite pengar som jag har? Känner mig dum som snålar med cigaretterna. Men vet ej, bjuder på öl och allt annat möjligt.... men cigaretterna... bjuder ju lätt folk jag känner, men främlingarna just. Hmm

Har inte heller så mycket pengar. Men bjuder (även främlingar) för jag vet att jag får om jag tigger från andra. Tycker det är fint att uppmuntra den typen av cirkulation!


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

jag gör

elr om folk klagar på att de inte har eller när jag ser hemlösa leta fimpar utanför polishuset klart man bjuder 

Bjuder hemlösa och tiggare med!!! 


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!: Har inte heller så mycket pengar. Men bjuder (även främlingar) för jag vet att jag får om jag tigger från andra. Tycker det är fint att uppmuntra den typen av cirkulation!

Tar till mig detta!!


   
SvaraCitera

Satrid:

Bjuder hemlösa och tiggare med!!! 

bjuder alla blir alltid bjuden tillbaks och även om jag inte är rik så känns d bättre, mina pengar är inte bara mina elr något 


   
SvaraCitera