Aviseringar
Rensa alla

En tråd om 1 val.


Ämnesstartare

Harpyja:

Tänker mer: Vem i helvete städar upp efter deras skräp.

dom som får minst röster hoppas jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker mest: Orka skräpa ner så jävla mycket. Om man vill fucking rösta på dig så tar man väl reda på vad du tycker ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tänker mest: Orka skräpa ner så jävla mycket. Om man vill fucking rösta på dig så tar man väl reda på vad du tycker ändå?

mm håller med[mad][sad][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just därför jag tycker partistödet borde dras in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Just därför jag tycker partistödet borde dras in.

vet inte vad det är men låter som 1 bra ide


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

vet inte vad det är men låter som 1 bra ide

"Partistöd, offentliga medel som i Sverige utbetalas till politiska partier till stöd för partiernas verksamhet. Statligt partistöd utbetalas till partier som är representerade eller som har varit representerade i riksdagen, eller som uppnått en röstandel av 2,5% i något av de två senaste riksdagsvalen. Kommunalt partistöd utbetalas till partier som är representerade i kommunfullmäktige, landstingsfullmäktige eller regionfullmäktige."

Hade de inte fått det hade de nog inte haft råd med lika mycket reklam och då hade man inte behövt störa sig lika mycket på dem. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Hade de inte fått det hade de nog inte haft råd med lika mycket reklam och då hade man inte behövt störa sig lika mycket på dem.

Aha oki, finns de något parti som man kan rösta bort de med undrara jag dåå[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Käften din jävla pajas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD2010:

Käften din jävla pajas.

ursÄKTA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Aha oki, finns de något parti som man kan rösta bort de med undrara jag dåå[smile]

Förmodligen, men nog inget av riksdagspartierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ursÄKTA?

Jag håller med om att valafficher inte borde övertyga en enda människa (om det finns folk som väljer parti baserat på sånt så vill jag skjuta mig.)

MEN det ska snackas om valet hela jävla tiden, varför? Jo för att valet är det viktigaste som finns i princip. Eller inte i nuläget men det har potential att kunna bli det när som helst. Så det är i alla fall jävligt viktigt.

Så käften din dumdryga F13.. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

mm håller med[mad][sad][smile]

[smile][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD2010:

Så käften din dumdryga F13..

käften själv snuskgubbe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

käften själv snuskgubbe

Sånt där fungerar bara om du avslutar någon slags argument med det.

så käften ditt prepubertala hjon!1!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD2010:

Sånt där fungerar bara om du avslutar någon slags argument med det.

Jag tycker det skulle räckt med ca hälften av allt som handlar om valet. Vem går på den planschen där det står 'rösta på mig' på egentligen.


   
SvaraCitera