Aviseringar
Rensa alla

En tråd om mig


Ämnesstartare

Xisco: Vem är du? o.O

Det vet du ju 🙁

turtle: Är det en bra tråd?

Nej

Knegaren: Vad har du gjort idag framtidsmord? 🙂

Jag har solat och pluggat, sen började det regna så då satt jag inne och plugga. Sen klippte jag min kusins hår men det blev ganska dåligt.

stoppljus: vad är det roligaste du gjort i sommar?

Jag köpte simfötter och simmade med dem. Det var kul. Jag har inte gjort så mycket kul i sommar.

mynona: ska man ställa frågor?

Alla gör det och det är ok.
Jag tänkte mest fånga narcissismen i alla trådtrender och skapa den ultimata narcissisttrådtrenden men nu verkade den bli en frågetråd.
Jag måste nog åtgärda detta på något sätt. Hur ska jag göra det? Kan du haka på min trend så kanske folk fattar vad det är de ska göra? Vad som är Det Nya.

mynona: Varför heter du alltid något med framtid före på Um

För att jag för mycket länge sedan blev bannad under sammanslagningen av ungdomar.se och ungdomsmottagningen.se. Jag återkom som framtidstro, för det lät fint. Sen hette jag en del annat tills jag hade slut på idéer och framtidstro återkom.
Jag gillar teman.


   
SvaraCitera

framtidsmord: Nej

Vad tråkigt.


   
SvaraCitera
mynona

framtidsmord: Jag tänkte mest fånga narcissismen i alla trådtrender och skapa den ultimata narcissisttrådtrenden men nu verkade den bli en frågetråd.
Jag måste nog åtgärda detta på något sätt. Hur ska jag göra det? Kan du haka på min trend så kanske folk fattar vad det är de ska göra? Vad som är Det Nya.

Du menar att jag bör starta en tråd tillägnad mig själv för att folk skall förstå syftet med denna? Jag ryggar en aning. Jag tror inte jag är i position att starta en tråd tillägnad mig själv. Min ställning tillåter det inte utan kräver ödmjukhet har jag fått mig berättatFörvirrad Jag ses som högfärdig nog som det är. 

framtidsmord: För att jag för mycket länge sedan blev bannad under sammanslagningen av ungdomar.se och ungdomsmottagningen.se. Jag återkom som framtidstro, för det lät fint. Sen hette jag en del annat tills jag hade slut på idéer och framtidstro återkom.
Jag gillar teman.

Ok. Jag är nöjd med svaret. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Min ställning tillåter det inte utan kräver ödmjukhet har jag fått mig berättatFörvirrad Jag ses som högfärdig nog som det är.

Vi kan prata mer om dig i din tråd när du skapat den men tyvärr är det här en tråd om mig.

mynona: Du menar att jag bör starta en tråd tillägnad mig själv för att folk skall förstå syftet med denna?

Det är Den Nya trenden och du borde följa den.


   
SvaraCitera

du har nog hammarhajen i ditt hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du har nog hammarhajen i ditt hem

nej, jag lovar!


   
SvaraCitera

tror dig!


   
SvaraCitera
mynona

framtidsmord: Vi kan prata mer om dig i din tråd när du skapat den men tyvärr är det här en tråd om mig.

Rodnar

framtidsmord: Det är Den Nya trenden och du borde följa den.

jag blir gärna krusad och övertalad så att jag sedan kan dämpa skadan en sådan tråd skulle åsamka genom att säga att jag skapat den för din skulle, för att du övertalade mig och insisterade, för att hjälpa dig


   
SvaraCitera
mynona

visst är det för övrigt så att du har rött hår? 


   
SvaraCitera

Hurra hurra

Du är bra

Tycker jag

Varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag blir gärna krusad och övertalad så att jag sedan kan dämpa skadan en sådan tråd skulle åsamka genom att säga att jag skapat den för din skulle, för att du övertalade mig och insisterade, för att hjälpa dig

Jag kan inte prata mer om din tråd i min tråd därför måste du göra den så övertalar jag dig sen.

mynona: visst är det för övrigt så att du har rött hår?

ne jag har brunt hår.


   
SvaraCitera
mynona

framtidsmord: ne jag har brunt hår.

jag har alltid tänkt mig dig som rödhårig. alltid. alltid. kort, tjockt, rött hår. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag har alltid tänkt mig dig som rödhårig. alltid. alltid. kort, tjockt, rött hår. Tumme ned

Det har jag aldrig haft. Om jag ville skulle jag lägga ut en bild på mig det passar tråden. Men jag vill inte det. Så vi kan väl låtsas att denna tråd också har många bilder på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*bild på framtidsmord i spegeln*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*bild på framtidsmord i bilen*


   
SvaraCitera