Aviseringar
Rensa alla

En tråd om pedofili


Ämnesstartare

Tycker att det behövs en tråd om pedofili här på forumet. Vad tycker du om pedofiler och pedofili? Varför är det sådant tabu i vårat samhälle. Känner du någon pedofil? Är pedofili fel? Bör man göra något för att motverka det eller vad?


   
Citera
Ämnesstartare

Alla pedofiler borde dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Alla pedofiler borde dö.

[censur] Varför detta hat?


   
SvaraCitera

Pedofili bekymrar mig ej, våldtäkter gör det däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Muslimer tillber ju en pedofil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

[censur] Varför detta hat?

För att de är äckliga, värdelösa avskum som inte förtjänar att vistas i samhället?


   
SvaraCitera

man får väl vara hur mycket pedofil man vill, så länge man inte knullar en stackars 8 åring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

För att de är äckliga, värdelösa avskum som inte förtjänar att vistas i samhället?

Nu tror jag att det är dig själv du talar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Nu tror jag att det är dig själv du talar om.

Inte jag som våldtar 10-åringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Inte jag som våldtar 10-åringar.

Nähä men det är du som hatar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att hjälp borde erbjudas för dem som vill ha den för att jobba bort/kontrollera dragelsen.

Tycker att det är tråkigt att folk verkar tro att pedofil är synonymt med "någon som våldtar barn".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Nähä men det är du som hatar...

So?

mediakatt:

Tycker att det är tråkigt att folk verkar tro att pedofil är synonymt med "någon som våldtar barn".

I 9/10 fall är det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

I 9/10 fall är det så.

Nu kommer du bara med påståenden tagna ur luften. Vem som helst med lite sans kan förstå att det omöjligt kan göras en sådan undersökning och få fram korrekta siffror, och om sådana studier faktiskt existerar så är jag väldigt övertygad om att de visar helt andra siffror. Men känn dig fri att komma med en källa som stöder ditt påstående.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera