Aviseringar
Rensa alla

En tråd om Sverigedemokraterna - utan immigrationspolitik


Ämnesstartare

kakakaka: Visst finns det inget lustigare vita medelåldersmän som tror sig veta bäst om kvinnors kroppar? 😀

Fri abort och kvinnliga rättigheter är självklarheter i alla samhällen förutom de där den vita mannen är i majoritet eller?  Sover Motstånd mot fri abort är en skev åsikt, men sluta låtsas som om att det är "vita män" som står för allt sådant förtryck, det är snarare bättre i "vita protestantiska länder" när det kommer till abort- och kvinnorättigheter.

7.3 % av invandrarmännen är dessutom SD-sympatisörer, fler än befolkningen i helhet och bara några procent under de inrikes födda männens stöd. Här kommer du hitta mycket sådana åsikter.


   
SvaraCitera
time
 time

Greken: Det tycker jag också, att det skall finnas möjlighet till studier och dylikt på anstalterna.

Att rehabilitera någon innebär inte bara att de ska få möjlighet till utbildning. Till exempel killen du beskrev här ovanför behöver bra, stabil vård. Inte att låsas in med liktänkande.


   
SvaraCitera
Correh

Z0dd:

Det är "högerdynga" som presenteras faktiskt. Gillar du inte innehållet i länkarna så ska du klaga på SD. 🙂

Jag pratade inte om innehållet, sidan du länkade till drivs till största dels av expo-anhängare.
Sluta spela dum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Att rehabilitera någon innebär inte bara att de ska få möjlighet till utbildning. Till exempel killen du beskrev här ovanför behöver bra, stabil vård. Inte att låsas in med liktänkande.

Visst, vård kan jag köpa, kontentan är; han skall inte släppas fri förrän ansvariga (i det här fallet gränspolisen) anser att han är helt rehabiliterad och inte utgör en risk för övriga medborgare.

Fast killen i exemplet ovan skall inte vårdas i Sverige, han skall utvisas, vilket han även är dömd till. Tio års utvisning har tingsrätten bestämt och då skall han inte sitta i svenska vårdinstitutioner och kosta pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill gärna tro att i ett utvecklat, utbildat samhälle vet man bättre än att ha typiska medeltidsåsikter, därav just ''vita män''. dvs västerländskt samhälle.

Greken: 7.3 % av invandrarmännen är dessutom SD-sympatisörer

relevans? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh: Jag pratade inte om innehållet, sidan du länkade till drivs till största dels av expo-anhängare.

Vem som driver den är inte relevant, det förändrar inte innehållet som till stor del består av SD:s egna uttalanden. Dina försök till ursäkter misslyckas.

Correh: Sluta spela dum.

Man kanske måste spela dum för att kunna kommunicera med dig?


   
SvaraCitera

All jävla värdekonservatism får mig att vrida mig i graven trots att jag inte är död.


   
SvaraCitera
Correh

Z0dd:

Vem som driver den är inte relevant, det förändrar inte innehållet som till stor del består av SD:s egna uttalanden. Dina försök till ursäkter misslyckas.

Man kanske måste spela dum för att kunna kommunicera med dig?

Såklart att det är relevant.
Man kan vrida och vända på allt och accepteras inte Fria tider/avpixlat så ska inte en vänsterdriven sajt kunna användas som argument.

Börjar fundera på om du är dum på riktigt eller om du bara sitter och fiskar PK-poäng här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD har ju den bästa politiken i princip alla områden. Höger i vissa frågor, vänster i andra och dessutom den perfekta ideologin som man grundar sin samhällssyn i - värdekonservatismen. Sänkta skatter som gynnar till företagsamhet och omsättning. En stark välfärd som tar hand om våra unga, sjuka och äldre. Det konservativa tänket som fokuserar på trygghet och gemenskap i samhället. Höga straff för brottslingar, ett starkt försvar och allmänna satsningar för ett inkluderande och gemensamt samhälle.

SD har helt enkelt den perfekt politiken. Ett perfekt mittenparti som både sänker skatter men också tar hänsyn till utsatta i samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh: Såklart att det är relevant.

Nej, det förändrar inte faktan som presenteras även om du gärna vill påstå det eftersom du inte kan kontra på annat sätt.

Correh: Man kan vrida och vända på allt och accepteras inte Fria tider/avpixlat så ska inte en vänsterdriven sajt kunna användas som argument.

Vad är det ens jag ska ha argumenterat emot? Jag gav två länkar, varav den ena presenterar SD:s åsikter angående ett lagförslag och den andra länken en massa uttalanden som SD-politiker har gjort.

Correh: Börjar fundera på om du är dum på riktigt eller om du bara sitter och fiskar PK-poäng här.

Du får gärna tycka att jag är dum, det är nämligen positivt att bli kallad dum av dig och dina gelikar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh: Man kan vrida och vända på allt och accepteras inte Fria tider/avpixlat så ska inte en vänsterdriven sajt kunna användas som argument.

Hur kan man vrida och vända på vad exempelvis SDmedlemmar uppdaterar deras facebookstatusar med? Är det någon vänsterextremist som har deras lösenord och uppdaterar deras statusar när ingen ser? =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till exempel den här är nog svår att vinkla mer 
almqvist1.jpg


   
SvaraCitera
time
 time

NiklasW: också tar hänsyn till utsatta i samhället

SDtiggeri2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

SDtiggeri2.jpg

Precis, förbjuda organiserat tiggeri är det mest humana man kan göra mot utsatta tiggare som utnyttjas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
till exempel den här är nog svår att vinkla mer 
almqvist1.jpg

Erik är inte med i partiet. Uttalandet är ju en humoristisk passning till mp, ta ut pinnen ur röven.


   
SvaraCitera