Aviseringar
Rensa alla

en undran om sexleksaker


Ämnesstartare

hejhej jag är en tjej på snart 15 år den 30 augusti[bigsmile] och jag undrar vart man kan hitta sexleksaker som jag kan köpa för nästan alla sajter som säljer sexleksaker är för dom som är 18 eller äldre vi som är "byxmyndiga" vill väl också ha lite tillfredställning för dom kan ju inte ha att man måste vara 15 för att ha sex men 18 för att få köpa sexleksaker känner iaf jag ...[crazy]

är du under 18 och har köpt en sexleksak via internet kan du väl vara så snäll att skriva till mig vart ?(K)

afmed.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

sässypussy:

hejhej jag är en tjej på snart 15 år den 30 augusti och jag undrar vart man kan hitta sexleksaker

skicka adress i pm till mej, kommer till dej inom en vecka[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej köper bara via internet[confused]


   
SvaraCitera

du får be 1 kompis lr storasyskon köpa ut t.exz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyvär är jag ensam barn och känner att det är ganska pinsamt att fråga ngn som är äldre " snälla kan du köpa ut en sexleksak åt mig " svar : vad vill du ha då "hmm... " och rabbla upp allt jag vill ha?


   
SvaraCitera

Hahah är det åldersgräns på sådant? [shake]


   
SvaraCitera

Fan, jag läste frågan fel trodde det stod "är du under 18 och vill ha mig som sexleksak?" xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tyvär så är det det via internet har inte testan nån affär känns som att dom som jobbar där skulle dömma mig


   
SvaraCitera

sässypussy:

ja tyvär så är det det

Haha vrf skulle det vara dt? Dra till affären du [y][wink]


   
SvaraCitera

Du kan få köpa min lillebror, han är 15 [crazy]


   
SvaraCitera

McLuver:

Fan, jag läste frågan fel trodde det stod "är du under 18 och vill ha mig som sexleksak?" xD

Hahaha, läste jag också först.

sässypussy:

ja tyvär så är det det via internet

Men måste du uppge personnummer och sånt då? Annars kan de väl inte veta ifall du är under 18 eller ej.


   
SvaraCitera

typ ellos har ju.. ;s


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacktack ellos hade 😀


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera