Aviseringar
Rensa alla

En vacker dag på våren


Ämnesstartare

Var en peak på att jag inte bryr mig så mycket om gramatiska fel
/ måste slagga nu dock

natti natti [smile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

haha är så trög idag[blush][crazy]

Haha äääsch. Inte så lätt att se.


   
SvaraCitera

TomG:

Jo sant främja är inte helt men delvis missplacert. Eller så är meningen missplacerad kanske man kan fundera över. Låter dock bra och det är ju en del av dikter även om betydelser i dikter kanske är det väsetliga.

nja. skulle säga helt missplacerad eftersom ditt syfte uppenbarligen inte är dadaism och språkdekonstruktion på det planet.

främja (som grammatisk enskildhet) är något man gör med en sak, inte något man gör med en sak till en annan saks vinning. det primära objektet är slutmålet för energitransaktionen.

du kan förstås försöka förmedla att något mår bra av att något annat gör det. typ:

"då skulle jag öppna upp för möjligheten att äta blad genom att ta tillvara på mitt liv"

TomG:

Eftersom du frågar antar jag att det är relevant. Men jag fyller väl inte alltförsnart 21 år.

ok då känner jag mig berättigad att fortsätta på samma linje! [bigsmile] om du tycker att min kritik ger något dvs. nu har jag iofs mest dissat dig några gånger men gav ju en ordentlig granskning iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

ok då känner jag mig berättigad att fortsätta på samma linje! om du tycker att min kritik ger något dvs. nu har jag iofs mest dissat dig några gånger men gav ju en ordentlig granskning iaf.

Haha din syn på diss är mycket klenare än min [wink]


   
SvaraCitera

TomG:

Haha din syn på diss är mycket klenare än min [wink]

eller så ger du sken av att va klen, biatch!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

eller så ger du sken av att va klen, biatch!

Precis och det är min bästa hobby på fritiden när jag inte har tid att vara älskad och omtyckt 🙂

eller vänta nu? vad vill du säga egentligen jag hänger verkligen inte med längre ^^


   
SvaraCitera

TomG:

eller vänta nu? vad vill du säga egentligen jag hänger verkligen inte med längre ^^

skojar om att vi bråkar på låtsas vad annars


   
SvaraCitera